Jahapp....
Då var det dags för spurten nu.
Förra fredagen blev hojen bänkad o justerad...se bild på diagrammet.
Dynojetbänken är helt ny och detta var en av de första körningarna i den....
Tyckte själv att det var lite lite effekt i hojen men det kanske är "ÄKTA" bakhjulshästar???
Det enda jag vet är att det är väldigt mycket mer pulver i hojen iår jämfört med ifjol.
I fredags kom även den nya slutburken
Ingen "look-alike" är ju komplett utan ett likadant avgas, eller hur.
Arrow Titanium tri-oval
Lämnade in toppdelen av helkåpan för lackering av nummerfältet i måndags....det gick bara inte att sätta folie där.
Hämtade den igår och började sätta de få dekalerna som jag har fått.
Igår kväll efter jobbet,fick jag även plasta om en del av underkåpan då avgassystemet tog i. Ett avlångt genombränt hål och förstörd lackering runt omkring var facit efter 60 mil.
Nu är det plastat och jag tog till lite för att avgaset skulle gå fritt.
Idag lämnades underdelan in för omlackering samt lackning av det blåa fält som skall vara där.
Hämtade resten av dekalerna hos reklammakaren och åkte hem.
Satte sedan full fart och gjorde klart kutsen, framskärmen, tanken och toppdelen av helkåpan.
Hann tillbaka ner till lackeraren innan han stängde för att lämna av grejerna.
Imorgon skall jag hämta ut allt utom underdelen. Det är då klarlackat o klart.
Underdelen skall göras klar till veckan då det inte är panik med den....hojen går ju att köra som den står iallafall.