Snubbben skrev:Tycker det är ganska konstigt, är det ingen på hela sporthoj som har haft sin rs 125/tuono 125 strypt, som kan intyga att den INTE är så seg i acc?
Jag köpte min beggad skuren, men har fått delarna förutom ett sketet nållager så jag vet egentligen Inget alls om hur den går över huve taget.PEPPO! skrev:Ja du.. verkar nästan inte som d
Du köpte din ostrypt eller?
Snubbben skrev:I vilket nummer av bike var detta test?
PEPPO! skrev:Tänkte bara ställa en fråga efter att ha läst 125-testet i Bike...
CBR/GPR vs RS med borttagen CDI-strypning... vem vinner i acc?
EDIT: Enligt Bike gör GPR och CBR 0-100 på 14 respektive 15... Aprilian strypt på ca 26!!
Har svårt att se hur Bike skulle vara en skittidning bara för dom fick ett väldigt dåligt exemplar utav Aprilia... Om du ser på effektkurvan efter bänkningen utav deras ex så kanske du fattar att den gick kasst.prise skrev:Är du bäng eller? (Iof. snarare Bike som är bäng jävla skittidning) :kocko
Aldrig i livet att min strypta aprilia tog 26sekunder på sig upp till 100km/h. 10 låter MYCKET mera realistiskt. Inte en sekund över det i så fall är det en jävligt kass förare.![]()
PL0J skrev:Och sedan vann CBR125'an på poäng och var (när 2-t'arna är strypta) vettigaste valet. Men ingen i testlaget hade trots detta den som sin favorit, en föredrog Aprilian och två Miton. Och jag tyckte allt att dom fick fram hur det låg till med hojarna..
Tzr91 skrev:Hondan verkar jättebra på mycket, men inte bromsarna. Och vill man åka söligt och vill att det ska hålla så väljer man ju hondan.
SolitudE skrev:EDIT: Kollar man på bänkkurvan så måste Aprilian gått som en påse skit.
oddfellow skrev:asså vilken 125a gör 0-100 på 26 sekunder?? de e bara det att på 26 sekunder så hinner cykeln komma drygft en halv kilometer och det tycker jag är en aningens orimligt med tanke på att det finns trimmade moppar som gör 0-100 på mindre än 20 sekunder och dom har definitivt inte 15häst...hmm förstår inte riktigt vad det är för någon nisse som körde med den.....
min är ostrypt och gör ca 140, 0-100 på kanske 12-13sec...
palla skriva/
oddfellow skrev:....
min är ostrypt och gör ca 140, 0-100 på kanske 12-13sec...
palla skriva/
PEPPO! skrev:tar man bara bort cdi-n så går den hyffsat jämnt o fint
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |