cbr tips !!!!

ansen

highlander
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
CBR600-såld Yamaha1000-såld Ninja900-kraschad Honda Fireblade-nuvarande
Hello boys ska iväg å kolla på en CBR 600 -91 som gått 4500 mil på fredag....har fått ner den från 34.000 till 25.000 iochmed att killen hade bråttom att få kosing till en bil. Grym fin i lacken, enda CBR som jag har sett i dem färgerna....

http://www.blocket.se/vi/12074180.htm?ca=10_s

höger packbox fram var lite sliten men funkar utan problem den här säsongen också.
Den är iofs avställd.
Har mailat å sagt att det är bäst om han ställer på hojjen så ja kan köra hem den om det den skulle vara schysst...men inte fått nått svar än....knepigt om jag ska ställa på den där borta...hmmm.....å jobbigt att köra hem den på släp....

Jaja verkar den vara nått att ha , nått man ska kolla extra på när ´man kikar på den ?? :va

kram mina små hojjråttor.....:tungan

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Hello boys ska iväg å kolla på en CBR 600 -91 som gått 4500 mil på fredag....har fått ner den från 34.000 till 25.000 iochmed att killen hade bråttom att få kosing till en bil. Grym fin i lacken, enda CBR som jag har sett i dem färgerna....

höger packbox fram var lite sliten men funkar utan problem den här säsongen också.
Den är iofs avställd.
Har mailat å sagt att det är bäst om han ställer på hojjen så ja kan köra hem den om det den skulle vara schysst...men inte fått nått svar än....knepigt om jag ska ställa på den där borta...hmmm.....å jobbigt att köra hem den på släp....

Jaja verkar den vara nått att ha , nått man ska kolla extra på när ´man kikar på den ?? :va

Grymt fiiin! Jag har ringt o erbjudit honom 28 nu, fyi! :yoparty

Dr.Bike

Guest
Börja med reg-nr.
Ring polisen och se om det finns något på den.

SEN kan du börja kolla skick osv osv.
Inget unikt med denna hoj tycker jag och även 25 är ett i mina ögon lite högt pris. Säsongsbetonat iofs, men jag hade ALDRIG köpt den för utgångspriset.
Fin i lacken ja - men det betyder omlackat.
Vilket kan betyda en del annat...

Så kolla NOGA och ffa: Ta med nån som begriper nåt om motorcyklar, och som kan provköra den och avgöra hur den verkar.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Special Edition-Veideclacken sänker nog värdet om något. Annars kollar du bromsskivor fram, styrlager, laddningsregulator, hjullager fram och bak speciellt noga. Jag har haft nöjet (eller vad det är) att äga fem stycken CBR600 från jura- och kritaperioden och de saker jag nämnt är det som går sönder/slits oftast och mest.

Annars är det jävligt solida grejor. Köp, bara.

Edit: Jag glömde kamkedjesträckaren. Den är ofta alldeles genomrutten på dom här hojarna. Starta och varmkör. Stäng av. Låt stå i fem minuter. Starta igen. Låter det som en stenkross är kamkedjesträckaren döööööd.

ansen

highlander
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
CBR600-såld Yamaha1000-såld Ninja900-kraschad Honda Fireblade-nuvarande
aha..

man tackar för tipsen pöjkar....mm den andra för 30.000 var inte fyskam men ja orkar inte ta mig så långt...max till sthlm :) ( bor i uppsala )
sen står det 37 kw på vv sidan när man kollar upp hojjen , blir det runt 100 häst...verkar lite snålt..eller ? ska man inte gångra med typ 1.3 ?
men ja kanske får ner den nån tusenlapp till på plats om ja hittar nått att anmärka på....

henrik gasar

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2007
Hoj
Ingen hoj nu

Den är iofs avställd.

Från 34,000kr???
Gav 40 för min -99 2800mil

Dundermusen

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2006
Hoj
Letar
Om den är avställd, får man ens provköra den på allmän väg då?
Blir lite som att köpa grisen i säcken annars.

GizmoBlade

Medlem
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
Honda CB1000RA -09
man tackar för tipsen pöjkar....mm den andra för 30.000 var inte fyskam men ja orkar inte ta mig så långt...max till sthlm :) ( bor i uppsala )
sen står det 37 kw på vv sidan när man kollar upp hojjen , blir det runt 100 häst...verkar lite snålt..eller ? ska man inte gångra med typ 1.3 ?
men ja kanske får ner den nån tusenlapp till på plats om ja hittar nått att anmärka på....

gånger 1.36 så får du ut ungefär vad det är,,

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...