nsr är roligast och starkast och mest prisvärd beroende på vad du menar, du förlorar antagligen mindre på att köpa en begagnad och se sälja den än om du köper en cbr och säljer den.graan skrev:2270344Vilken av dom två moddelerna är mest prisvärd, roligast, starkast?
Vilken av dom är bäst helt enkelt?
Tack på förhand
nsr är vackrare snabbare accar bättre har mer power helt enkelt cbr är helt enkelt 4-t och toppar cirka 120 på mätarengraan skrev:2270366okejj, jo begangad ska det vara.
så nsr är både piggare och starkare än cbr?
det jag menade med prisvärd var av vilken får man mest hojj per krona eller nått sånt
beror även lite på vad NSR'en har för pipalorkan skrev:2274323CBRen är dessutom liten, väldigt mycket mopedkänsla när man grenslar en sådan.
Ljudmässigt vinner CBRen, den låter ljuvligt jämfört med NSRens mopedbröl.
!ante skrev:2274437beror även lite på vad NSR'en har för pipa
Nej 1 cyl 4t på en sporthoj fungerar inte. Stånka hör till Enduro/sm/crosslorkan skrev:2275656Nehe, 1cyl 4T framför 1cyl 2T alla dagar i veckan.
Lundgren skrev:2275666Nej 1 cyl 4t på en sporthoj fungerar inte. Stånka hör till Enduro/sm/cross
V-twin
lorkan skrev:2274323
Ljudmässigt vinner CBRen, den låter ljuvligt jämfört med NSRens mopedbröl.
gileraaa skrev:2285777hehe inte så smart att jämföra en 2takt med 4takt när dom har lika många cc
2takt är ALLTID starkare i förhållande till cc
Thaihoran skrev:2293495Jag har både haft Nsr o cbr.. o jag skulle säga en nyare ver. av Nsr nsr vinnar i allt utom ljud.. den e rappare i accet o bättre toppfart o går o trimma ordentligt o ser ut som en mc .. cbren e smal o liten men väldigt rolig o köra i kurvor och har bra ljud.. Nsr för hela slanten
_Nille_ skrev:2297845Är bottendraget bra på CBR:en, på min NSR är d inge vidare ävan fast man har Avgasporten inkopplad..
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |