CBR1000RR stulen i Sthlm

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
En röd
Surt sa räven :4skrika :huvet

1 mån väntan då... lider med dig.

(Jag hann före Mattias, hur är det möjligt?)
 

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Ort
Sollentuna
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
MartinGOT skrev:
fan illla de där, leta upp dem o :fatta!

Mmmm..Nu är inte jag någon våldsam människa men det vore schysst att få rätt på asen, få dem att betala självrisken på 15 lax och sen eventuellt slå ihjäl dem så de inte gör om det.
 

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
hrc skrev:
Mmmm..Nu är inte jag någon våldsam människa men det vore schysst att få rätt på asen, få dem att betala självrisken på 15 lax och sen eventuellt slå ihjäl dem så de inte gör om det.
stackare, Repsolmodellen gjordes väl inte i så många ex.?
 

PMR

Med Sport R1:a igen.
Gick med
5 May 2003
Ort
malmö
Hoj
Påklädd R1:a
Lider med dig! Man blir så jävla trött och inte kan Polisen ta reda på asen heller :( Måste kolla i garaget innan jag ska somna ikväll.
 

Magnus-Sthlm

Fullgasväxlare
Gick med
17 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05 något modifierad av Taxi Stockholm
Håller alla ögon öppna...f*n vad svårt det ska vara för folk att skilja på vad som är mitt och ditt.

Lider verkligen med dig, fick ha min första i två veckor...
 

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Ort
Sollentuna
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
Tackar för medlidandet. Egentligen galenskap att ha ett sånt här fordon stående på gatorna men garage verkar ju inte speciellt säkert heller, har läst många historier om folk som blivit av med hojar i sådana. Tjuvarna behöver ju bara slinka med någon annan in eller pynta en slant, sedan är det bara att stå och arbeta i lugn och ro under natten. Enda fördelen är väl att bågen inte blir så exponerad som på gatorna. Kanske var dumt att regga sig på SH under öppet namn. Rena guldgruvan för ljusskygga element.... Vafan skall jag nu göra resten av sommaren? En månad i Thailand kanske vore nåt. Suck.
 

TM

Bluegrass n' shit
Gick med
19 Feb 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Trampcyklar
:4skrika
Vilken skit! Jag lider med dig. Om ingen annan sagt det så: -nackskått direkct!
Det tristaste måste väl vara det faktum att försäkringsbolagen envisas med sin månadslånga "upphittningsperiod". Man tycker att hojåkande tjuvar borde ha ngn slags heder, förslagsvis endast stjäla motorcyklar under lågsäsång.
 

Im-2-fast-4-u

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Nacka
Hoj
Suzuki GSX-R
Du jag tror jag såg en repsol hoj vid sickla badet i söndags eller inte precis vid badet men jag skulle åka till grusgropen i älta o köra cross så såg jag en sån där repsol. Trodde det var du för har sett just din bara på bild så trodde de va du. Men alla fall det satt två killar och med skinnställ och snackade med varandra. Kollade inte regnummer eller nått tyckte hojjen bara va jävligt nice så kollade på den men åk runt där vid sickla/nacka/stockholm hoppas jag är till någon hjälp
 

sweborn

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Fido/Bulle
Im-2-fast-4-u skrev:
Du jag tror jag såg en repsol hoj vid sickla badet i söndags eller inte precis vid badet men jag skulle åka till grusgropen i älta o köra cross så såg jag en sån där repsol. Trodde det var du för har sett just din bara på bild så trodde de va du. Men alla fall det satt två killar och med skinnställ och snackade med varandra. Kollade inte regnummer eller nått tyckte hojjen bara va jävligt nice så kollade på den men åk runt där vid sickla/nacka/stockholm hoppas jag är till någon hjälp

Bor där i krokarna och vill minnas mig ha sett Repsol där tidigare.

Edit: jag minns att jag blev avis, så det är säkert nån granne jag sett i samband med den. Men jag tänker så jäkla förvirrat. :kocko
 

Fluffig

Vill men kan inte
Gick med
19 Jul 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
SV 650
Neej

hrc skrev:
Stort tack till de omtänksamma "människor" som ser till att jag inte är ute och riskerar liv och hälsa med mc-körning!

Aha

Så egentligen är de där puckohjärnorna snälla mot oss?
Nä fyyy lider verkligen med dig och hoppas att du inte behöver vänta en hel månad nu när det är säsong för körning.

Sen håller jag med TM om att de borde vara förbjudet att stjäla 2-hjulingar mellan maj och september. Vad sägs om det Bodström? :yoparty

Tröstkram från mig :pannkyss
 

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Ort
Sollentuna
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
Im-2-fast-4-u skrev:
Du jag tror jag såg en repsol hoj vid sickla badet i söndags...

Var nog inga problem med ägarförhållandena på den cykeln. Finns ju trots allt fler än jag som köpte en. De tog ju slut redan i våras. Men tack för tipset.

Min står nog i en container i frihamnen och väntar på att få komma till nån öststat. Om jag bara kunde få reda på VILKEN j-a container..... Skulle satt i en transponder som jag hade tänkt! :mad:

titti90tusen skrev:
Tröstkram från mig :pannkyss
Tacka! :krama
 
Last edited:

mikkelrev

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2005
Ort
uppsala
Hoj
ingen än
Hej.
Såg dig (hrc) på buss 4 runt femtiden på söndagmorgonen när du klev av vid S:t Eriksplan, du hade på dig din sporthoj-tröja med ditt nick.
Hade aldrig pratat med dig här och kände att det bara skulle bli pinsamt om jag ranglade fram och började sluddra nått med dig på fyllan.

Hur som haver så noterade jag ditt nick och sökte på dig igår, läste denna tråd om en bortkommen blade, och idag när jag satt och kikade på annonser på blocket såg jag någonting som ringde en klocka i mitt huvud.
Antagligen är det bara ren slump eller något, och bara min dumhet, men http://www.blocket.se/view/5377524.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0 är en blade -05, repsol, med HRC-tankpad, och jag tänkte: repsolblades är inte speciellt vanliga, en 05a, med ett tanklock som heter samma sak som en snubbe som torskade sin hoj, du kan ju kika på det om det skulle vara något eller bara strunta i det (antagligen en dum tanke som slog rot i mitt huvud bara..) nåväl, lycka till annars!
Mvh, Adam.
 

TrueBlue

Snäll
Gick med
31 May 2003
Ort
Sundbyberg
Hoj
Ducati 900 SSie
mikkelrev skrev:
Hej.
Såg dig (hrc) på buss 4 runt femtiden på söndagmorgonen när du klev av vid S:t Eriksplan, du hade på dig din sporthoj-tröja med ditt nick.
Hade aldrig pratat med dig här och kände att det bara skulle bli pinsamt om jag ranglade fram och började sluddra nått med dig på fyllan.

Hur som haver så noterade jag ditt nick och sökte på dig igår, läste denna tråd om en bortkommen blade, och idag när jag satt och kikade på annonser på blocket såg jag någonting som ringde en klocka i mitt huvud.
Antagligen är det bara ren slump eller något, och bara min dumhet, men http://www.blocket.se/view/5377524.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0 är en blade -05, repsol, med HRC-tankpad, och jag tänkte: repsolblades är inte speciellt vanliga, en 05a, med ett tanklock som heter samma sak som en snubbe som torskade sin hoj, du kan ju kika på det om det skulle vara något eller bara strunta i det (antagligen en dum tanke som slog rot i mitt huvud bara..) nåväl, lycka till annars!
Mvh, Adam.



Fast det står att annonsen las upp den 21 juni.. eller kan man kanske komplettera dem i efterhand? :va


Edit: fast denna då?
http://www.blocket.se/view/5352087.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0
inlagd för ett par dagar sedan. Inget namn i mejlen, kontantkortsnr mm
:7peta
 
Last edited:

mikkelrev

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2005
Ort
uppsala
Hoj
ingen än
TrueBlue skrev:
Fast det står att annonsen las upp den 21 juni.. eller kan man kanske komplettera dem i efterhand? :va

Äh, det var nog ingenting, den där annonsen känns för seriös med hemnummer och allt, och antagligen går det inte att fixa datumet i efterhand. Bara min hjärna som lade lite pussel. :confused:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top