Cbr600rr -03

IceY

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Linköping
Hoj
Ducati Streetfighter 1098 & CBR900RR Turbo - Såld & Honda Cbr 600rr - Såld
De e bara täta me lite silikon eller en plastpåse ju :D

Vad exakt sökte du på när du hittade den på ebay? Köpte du kameran och skärmen separat? Blev sugen som satan på att göra något liknande!
 

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ronneby
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Jag tog ström från bakljuset till kameran så den sätts på när man sätter på tändningen.
Men hur gjorde du med strömmen till skärmen? Satte du dit en cigghona framme vid styret eller nått?
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Elegant lösning med kamera Andreas!. Jagfår erkänna har kört tung hoj sedan -85 och har aldrig haft en backspegel :gnissla. Kanske därför jag klarat mitt kort i alla år, jag inbillar mig nämligen alltid att jag har en bumse i kölvattnet så fort jag inte kollat mig om på 1 minut :D

Men just nu håller jag faktiskt på att montera mitt livs första backspegel på hojen, jag börjar bli gammal :D

Flummar på att tjöpa en sån där ny hjälm med bakåtsikt nästa gång jag byter helmut. Jag kan ju inte ha såna där moderniteter på mitt ånglok.

Jag tror att jag ska jaga ikapp dig på min HD på motorvägen, bara för nöjet att se dig knacka på displayen för att se vad som är fel :tungan
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Elegant lösning med kamera Andreas!. Jagfår erkänna har kört tung hoj sedan -85 och har aldrig haft en backspegel :gnissla. Kanske därför jag klarat mitt kort i alla år, jag inbillar mig nämligen alltid att jag har en bumse i kölvattnet så fort jag inte kollat mig om på 1 minut :D

Men just nu håller jag faktiskt på att montera mitt livs första backspegel på hojen, jag börjar bli gammal :D

Flummar på att tjöpa en sån där ny hjälm med bakåtsikt nästa gång jag byter helmut. Jag kan ju inte ha såna där moderniteter på mitt ånglok.

Jag tror att jag ska jaga ikapp dig på min HD på motorvägen, bara för nöjet att se dig knacka på displayen för att se vad som är fel :tungan

:D
Börjar du bli lite stel göbbe lilla...

kan väl va coolt me lite moderna saker på dendär gamle härken :D
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Yee, nu har jag äntligen fött tummen ur och satte dit stompgripsen.
Det tog tid för ja tänkte göra det ordentligt o tvätta rent ordentligt osv (jag tvättar inte hojen så ofta :D ) men de slutade med att jag spolade lite med vattenslangen o satte dit skiten på 2 minuter :D
Ja o instruktionen läste jag såklart efteråt :p

Känns bra hittills de lilla jag kört iaf så de blir nog bra...
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top