cbr900rr?

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Du får en r1 98a eller en cbr919, men tänk på att inköpet inte är hela kostnaden, en rejäl försäkringspremie finns på alla klass 7 hojar.

Sen vad har du för vana av tunga hojar?, hojen i din info är att betekna som en trimmad moped i jämförelse.

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Silwer skrev:
Du får en r1 98a eller en cbr929, men tänk på att inköpet inte är hela kostnaden, en rejäl försäkringspremie finns på alla klass 7 hojar.

Sen vad har du för vana av tunga hojar?, hojen i din info är att betekna som en trimmad moped i jämförelse.

:tomten :rolleyes: :)

Smurfer

Filosofie kandidat
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
KTM
Instämmer med mavve. Köp en BANHOJ. Du får bra mycke mer godis för pengarna. Kanske till o med en nyare!

F/F

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
GSXR-1000 K7
:tomten får se vad det blir kan ju inte säga att man har haft
en bil i livet, man får väll prova sig fram (mycket vill ha mer)
eller vad säger man. ni får se vad det blev på fredag hoppas
jag. GOD JUL på er alla / fredrik

HenRRik

Eurodragster.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR 945RR POS SilverTejpSpecial -92 Och en XR600R från japan -91
jag har en blade -92 (från början) med en hel mängd nyrare o andra bitar på, det är väl bara ramen själv som stämmer med årsmodellen.. men den hängde med länge innan något större ändrades! jag stormtrivs på min, känns jävligt modern för att vara så gammal... o väldigt robust, o lättstyrd! honda har väl varit kända för att inte ta ur det där sista ur motorerna, men i gengäld så håller det!

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
ja sa nån kul sporthoj för dom pengarna har haft lite vasare saker förut men den är den enda som finns kvar ingen jävel som vill ha den
å så e lackad skulle ju varit klar tills de var lätt mc som gällde hm ca 3 år sen bekymmret e bara att fanstyget går icke
de just därför ja vill ha nått nyare å inget som ca 10-12 gamalt
summan är de ja beräknat lägga på själva bågen sen resterande pengar på försäkring å lite annat

om andra klåpare kan köpa en r1 som mellan hoj så ska va väll ja kunna de me
men ja har aldrig sagt att ja vill ha en r1 eller har ja de?

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
nej, men du frågade vad du fick, jag svarade på det bara, vad du köper är din sak.
Din CB125a som står i din info är allt jag vet om dig, så jag gick efter den, känner inte dig alls.
För at köra en R1 lagligt som mellanhoj måste du strypa den så mycket att jag är tveksam om den orkar på mer än ettan och 2an, tänkte du tjuvåka så skriv inget om det här.

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Mavve skrev:
Alla rular över bladen på gatan.

"Det finns bara en hoj och det är inte Blade" :mattias
Allah akbar

(Läs öven "Åka Fireblade är touring" i en bokhandel nära dig)

Pheta Ärr1 sparkarfanjagsvärfett. Fajjerblädevärstatouring,whiiilarnästanaldrig.Kawanästanocksåwiilarsomenjinjafett

Last edited:

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
korrektumendus Blade är bara ett annat ord för touring, förekommer redan i de gammla grekernas texter.

Guden Eldblad var mycket road att med upprätt ställning åka långa resor, gärna med bekväm sits.

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
Silwer skrev:
nej, men du frågade vad du fick, jag svarade på det bara, vad du köper är din sak.
Din CB125a som står i din info är allt jag vet om dig, så jag gick efter den, känner inte dig alls.
För at köra en R1 lagligt som mellanhoj måste du strypa den så mycket att jag är tveksam om den orkar på mer än ettan och 2an, tänkte du tjuvåka så skriv inget om det här.

vet att man måste strypa men har ingen ork att skaffa en båge behålla ett år läga ut en massa pengar på den å sen sälja nästa år
du kan va lugn efter ja skrev inlägget hitta ja en kawa ninja 600 för 50 strypt å klar

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!