Nemen tjena! Bor du i växjö för jag har nämligen flyttat hit precis och undrar om det inte finns någon att ta en runda med nån gång. Måste ju finnas någon go väg här i närheten?secondsky skrev:[dude...asså, detta gör inte att den varvar bättre, de gör bara så att den drar från bottnen.. men du får sämre acc och för att genom föra prossen så måste du skära i cdi boxen och detta kan ej återställas! GÖR DE INTE
zpeppy skrev:Nemen tjena! Bor du i växjö för jag har nämligen flyttat hit precis och undrar om det inte finns någon att ta en runda med nån gång. Måste ju finnas någon go väg här i närheten?
Men jag har 47 på framdäcket och 32 där bak då måste jag ju ta han i starten iallafallnomolas skrev:passa dig, han har tydligen 47 hästar i sin mc...
zpeppy skrev:Men jag har 47 på framdäcket och 32 där bak då måste jag ju ta han i starten iallafall
secondsky skrev:[dude...asså, detta gör inte att den varvar bättre, de gör bara så att den drar från bottnen.. men du får sämre acc och för att genom föra prossen så måste du skära i cdi boxen och detta kan ej återställas! GÖR DE INTE
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|