Svanen
Psykos Pilot
De klantiga grejorna hamnar ofta på 125 delen för här kommer det in mycket yngre folk, helt logiskt.
Sundin skrev:2076343E de bra drag i dendär WSM? Kan du jämföra med en urpluggad mopped tex..?
Har nyligen fyllt 16 år och har bara en yamaha dt som är sönderplockad pga lagren har tagit fast, så jag har inte hunnit köra ännu. funderar hårt på att köpa en CH istället.
Den drar en urpluggad moped, det beror väll iofs på vilken moped det är, men en urpluggad Rieju drac har väll runt 8hk urpluggad och en wsm har väll 15...så wsm äger nog en urpluggad moped rätt lätt ja...Sundin skrev:2076469Okej, mitt fel Men nu tillbaka till frågan. Hur drar den jämfört med men urpluggad moped?
Sundin skrev:2076848Du kan inte räkna så, eftersom Ch är 4-t och reijun är 2-t. effekt skillnaden är ganska stor när det gäller 2-t och 4-t. sååå.. någon som har provat?
Sundin skrev:2076848Du kan inte räkna så, eftersom Ch är 4-t och reijun är 2-t. effekt skillnaden är ganska stor när det gäller 2-t och 4-t. sååå.. någon som har provat?
Bärgren skrev:2077273Om du envisas så. Alla måpeder drar allt i sin väg om dom bara har jacka kolven á la Berggren.
Så ÄR det.
Sundin skrev:2077323ahaaa... då behöver man ju inte köpa 125:a heller
lill pundarn skrev:2076937det är ju ändå mer än dubbla cc i wsm:en så jag tycker inte det borde spela ngn roll...
men jag vet inte... det e bara vad jag tror
annars kan du ju alltid plugga ur wsm:en
Loy skrev:2077682Den är urpluggad
Bärgren skrev:2077654Preciesly. Lämna kolven till mig så fiser jag på den och vips så har du ett gatmonster utan dess like.
Det är grabb det, kollar redan efter större cylinder-Linus- skrev:2080288Hej!!
Jag undrar vad det hära är :
EXHUAST: THRUST CHAMBER - SPARK ARRESTED
http://www.powroll.com/P_YAMAHA_TTR125.htm
Tackar för svar
mvh linus
Lundgren skrev:2080337Det är grabb det, kollar redan efter större cylinder
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|