GSXR1100R
The older i get the faster i was
Fast Robz vurpade inte självmant, det var han framför som tjörrde för sackta...Vart annat varv?? Noll koll ju Har vurpat en gång på två år! M a o inte fler än dig
Karlar asså...
Fast Robz vurpade inte självmant, det var han framför som tjörrde för sackta...Vart annat varv?? Noll koll ju Har vurpat en gång på två år! M a o inte fler än dig
Karlar asså...
Tydligen är du ytterligare en som inte har alla fakta... eller medvetet sprider falska rykten. Lite trist faktiskt.Fast Robz vurpade inte självmant, det var han framför som tjörrde för sackta...
Jaja, Okej då - men utanför asfalten renderar ju en skamrapport - sådana har du väl fler av?Vart annat varv?? Noll koll ju Har vurpat en gång på två år! M a o inte fler än dig
Karlar asså...
Grrr det ser ut att bli torrt
Fick för mig du var ingenjör?Hur mycket kostar det att få en tankbil med vatten att leverera till knutstorp?
Hur många kubik går det åt till att göra banan lite lagom genomdränkt?
...o därmed slipper jag testköra din hoj...
Jag tar med 2 kameror - behövs både framåt o bakåt när man skall köra i 8r runt någon...
EDIT:
Fick för mig du var ingenjör?
2000m längd x 8m bredd x 1mm "regn" = 16m³... men det torkar nog upp fortare än Micke hinner raka ut det
Det spelar ingen roll - det lovar jag.
Jag kunde iof skvätta lite olja i idealspåret.... fast det gör nog ingen nytta eftersom du aldrig har hittat det.
*trumvirvel*
Douglas menar nog att vi kör långsamt oavsett....Du är lång och dum *argast*
Douglas menar nog att vi kör långsamt oavsett....
Vi kommer inte att annonsera WET race idagSkit-Dogge .... *mad*
Nu är tivolit packat, 357 prylar och släp med skrotet på, tänk på det när du gränslar bettan i gryningen och styr kosan mot ett regningt Knudhelvite.
Materiellt övertag, dessutom sägs det att nyckelben lätt kan gå sönder igen...
Men satan vad en del kör fort i Vit!
Dennis, Henke Hå, Mr K (nåja) o en hel drös till.
...men med nytt personbästa 1.08.56 känns det ändå rätt bra.
Tack SSEMSE o funkisar för en perfekt dag
Micke... någon bra förklaring till 6-0??
Är kameran sååå dj-a dålig att den inte ens klarar en förbisläppning - då vill jag inte ha!...Kollar lite film då jag filmade bakåt i vit.
Tror det är du Robz som swishar till när jag kör om. (Det går så fort så det är svårt att se ...hihi)...
Är kameran sååå dj-a dålig att den inte ens klarar en förbisläppning - då vill jag inte ha!
(Hur får man bort ditt inlägg då...??!! )
Micke, så som du körde i vit grupp så måste du mena dagens PRO-övningar...strax kommer den sanna versionen om dagens pr-övningar
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|