Chefen regga sig på lunarstorm för att läsa vad jag skriver där.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Lurch skrev:
Mavve, kom du iväg på utbildningen?

Nej.
Idag blev jag avstängd från min arbetsplats dessutom.
Ska man bråka om detta eller hitta nytt jobb direkt istället?
Tror nog jag skiter i Hemglass fom. idag. Facket hjälpte mig inte ett skit och det var precis det jag alltid trott om ett fackförbund.

Tar semester nu :banana Fast kärringchefen förtjänar att bli riktigt ordentligt bitch slapped :smasha

750RR

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Dee_cati skrev:
Lunarstorm, var inte det stort på slutet av 90-talet? Så det existerar alltså folk som fortfarande besöker den barnporrsajten? Och folk undrar hur det kan finnas så mycket pedofiler......

Kan inte mer än hålla med. Lunarstorm är endast en stor jä*la ragga community. Hatar att folk som har ett förhållande sitter där..grrrrrr.
Har själv kvar mitt konto där men jag besöker det max en gång i månaden (fråga mig inte varför).

:kulspruta Lunarstorm :whip

:hördu FUCK OFF LUNARSTORM!!!!!

jockesoft

Why you little...
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
Kawasaki Z750-08 (Orange såklart :P)
maverick_750rr skrev:
Nej.
Idag blev jag avstängd från min arbetsplats dessutom.
Ska man bråka om detta eller hitta nytt jobb direkt istället?
Tror nog jag skiter i Hemglass fom. idag. Facket hjälpte mig inte ett skit och det var precis det jag alltid trott om ett fackförbund.

Tar semester nu :banana Fast kärringchefen förtjänar att bli riktigt ordentligt bitch slapped :smasha

750RR
Ahh, du har ju din uppsägningstid och då måste de ju betala din lön, så ge din chef ett stort :finger

Facket är ju bara trevliga och hjälpsamma så länge man betalar och inte kräver nåt tillbaka.

Facket = Försäkringsbolag?? :confused:

De verkar ha samma service mot sina kunder/medlemmar.

/Jocke

Last edited:

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Har du blivit kickad från jobbet mavve?! :confused:

Var det av någon speciell anvledning eller tröttnade dom bara på dig? :brynad
Hur som helst skall du trycka till gammelchefen om du har en chans. Det har hon betalt för.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
JoS skrev:
Har du blivit kickad från jobbet mavve?! :confused:

Var det av någon speciell anvledning eller tröttnade dom bara på dig? :brynad
Hur som helst skall du trycka till gammelchefen om du har en chans. Det har hon betalt för.

I brist på arbetsuppgifter så fick just min bil stå still nu i vinter. jahapp.
Inget jobb är värt att ha kvar när den sociala biten mellan chef&anställd är så jävla risig att man vill ha ihjäl varandra. :kulspruta
Men faktum kvarstår att honverkligen betett sig riktigt illa, inte bara mot mig. Hon kan inte sköta sitt jobb ordentligt och kör hela filialen i botten och låter det gå ut över de anställda.
Det spelar ju ingen roll hur mycket jag har skött mig och alla de gånger man jobbat gratis syns aldrig ändå.
Hon trivdes med att kunna trycka ner de övriga i personalen tills de började gråta(hände en) men eftersom jag vet att jag sköter mig så börjar jag inte gråta till det hon säger: Det går dåligt, sälj mer, sälj mer, sälj mer..... ochheladenbiten.
Alla gör misstag och glömmer man inventera eller nåt sånt skit så är det just för att man glömt det och inget annat så jag blev aldrig helt förskräckt när hon bad mig komma in på enskilda samtal och jag gick inte därifrån ledsen på nåt sätt.
Det gillade hon inte så hon såg till att jag fick sluta nu.

Fint.
Orka bry sig nu.
Hon har gjort fel och jag kommer aldrig kunna bevisa det. Så maktlös man är som fast anställd ändå.

750RR

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...