superbeast
2-fast-4-you
halååå ni som byggt fighter av R1-98 hur har ni gjort med choken? går det att få vajern att räcka genom omdragning eller måste man byta? å vilken vajer passar isf?
Kan du inte bara omplacera choken. Typ sätta den längre ned.superbeast skrev:halååå ni som byggt fighter av R1-98 hur har ni gjort med choken? går det att få vajern att räcka genom omdragning eller måste man byta? å vilken vajer passar isf?
nja, chokespaken sitter fast på samma grej som blinkers å hel/halvljusomkopplaren,så det går inteWiseguy skrev:Kan du inte bara omplacera choken. Typ sätta den längre ned.
Man använder den ju bara när man startar.
ok,får kika på det imorn då,tackarpontiac skrev:det räcker med en omdragning.
har ju skruvat för fullt hela dan ju ,fick ju kronan imorse ,koncentrera dig på din vev du hahaRicken skrev:Gå o lägg dig nu, det är en helt Ny dag i morrn. Då kan du fundera över såna här menlösa saker. Tänk hur många som du tvingar att vara vaken nu i säkert en 20min extra bara för att du ska fråga nåt som du kommer upptäcka nästa år när du får fingrarna ur arslet o verkligen börjar skruva.
Just det, det var så det var på R1:an.superbeast skrev:nja, chokespaken sitter fast på samma grej som blinkers å hel/halvljusomkopplaren,så det går inte
hur drar man dårå??har provat allt men ända sättet ja får den att räcka är om man drar upp den på sidan tanken mellan tank o ram,ser ju inte klokt utpontiac skrev:det räcker med en omdragning.
Jag har bara dragit upp min vajer mellan tank o ram sket i att sätta i den i reglaget då den hade pajat lite... Man behöver ju bara choka ett par sekunder så jag drar helt enkelt i skiten med näven, funkar hur bra som helst... Sen om det är snyggt eller inte skiter jag i då resten av hojen ändå ser ut som skitsuperbeast skrev:hur drar man dårå??har provat allt men ända sättet ja får den att räcka är om man drar upp den på sidan tanken mellan tank o ram,ser ju inte klokt ut
får nog prova att köpa en lös vajer med reglage å montera på nåt annat ställe ändå
jag drog min mellan tank och ram cirka 2cm från främre tankbulten jag höjde tanken fram lite gran för att den skulle gå fritt och det räcker bra och ser bra utsuperbeast skrev:hur drar man dårå??har provat allt men ända sättet ja får den att räcka är om man drar upp den på sidan tanken mellan tank o ram,ser ju inte klokt ut
får nog prova att köpa en lös vajer med reglage å montera på nåt annat ställe ändå
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|