Chopperbygge (HD)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Har precis kommit hem efter en liten fyndar resa, fick nys om en karl som hade lite harleyprylar liggandes i garaget i en by utanför piteå så jag åkte dit i jakt på någonting användbart.

Där ser man, du har ju 14 dar på dig innan det är åkbart, sätt fart!

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Harley bygge
Där ser man, du har ju 14 dar på dig innan det är åkbart, sätt fart!

Har just varit och inhandlat dagens lotto med joker så jag får väll hoppas på det bästa! Och då kanske det är möjligt att ha den klar om 14 dagar :näsblod

Inhandlade just en 3" öppen belt med stödplatta och altornatorkåpa, och har även beställt lite packningar till förgasaren som saknades så att den kan skruvas fast.

Hade tänkt få polera upp alla skitiga grejer och kapa isär skärmen idag men blev blixtinkallad för att installera en projektor, så kvällens nöje får väll bli att kolla på Pink Floyd Pulse DVDn på en 12x10m projektorduk i 110dB och polerandet får skjutas upp till imorgonkväll.

Insåg även när jag läste igenom mitt svar till Jörgen att det kan uppfattas som lite snorkigt men det var absolut inte min mening, så om du uppfattade det så Jörgen vill jag be om ursäkt! :brinnerup

Bifogat

• belt.jpg
    belt.jpg
    9.1 KB · Visningar: 96

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Nejdå, ingen fara. Jag har även läst ditt inlägg på Harleyportalen, jag heter Jörgen K där.
Insåg även när jag läste igenom mitt svar till Jörgen att det kan uppfattas som lite snorkigt men det var absolut inte min mening, så om du uppfattade det så Jörgen vill jag be om ursäkt! :brinnerup

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Harley bygge
Nejdå, ingen fara. Jag har även läst ditt inlägg på Harleyportalen, jag heter Jörgen K där.

Okej vilken tur! Ska ner till stockholm på fredag för att jobba lördag och skulle gärna vilja se din hoj om du inte har någonting emot att visa upp det eller är upptagen med annat på fredag?

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Okej vilken tur! Ska ner till stockholm på fredag för att jobba lördag och skulle gärna vilja se din hoj om du inte har någonting emot att visa upp det eller är upptagen med annat på fredag?

April är jag ganska fokuserad på träbåten http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=219622 eftersom hon ska i sjön om några veckor, men skulle jag vara vid båten kan jag ju ta en paus och kvista till garaget om du vill se hojen

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS