Christer Pettersson.....

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Markus skrev:
Har du gått och blivit religös nu också? :hihi :confused:
Trodde det räckte med att han sonat sina brott, inte ska han behöva sitta i helvetet också...

Icke, men jag sörjer inte hans bortgång heller. Skulle jag ha fel i religionsfrågan så hoppas jag att syndabegreppet är sådant att han numera skyfflar kol.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Victor skrev:
Precis, man kan ju bli osäker i sin sexualitet för mindre.

Ja, och detta efter det nationella mellanstadietraumat med Dag Finn och den flytande ballen (som fö var med på 100 höjdare). Inte konstigt att man tänder på medelålders pudelrockare med grava missbruksproblem. Från Norge.

A-star

A-star
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Nada...just nu.
Jag tror att "Crille P" va inblandad i Palme mordet :machinegu .Men ett erkännande av "C" kommer vi aldrig att få....för han är i helvetet och festar loss med andra godingar.Jag kommer inte sakna killen. :cdevil :dricka

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
A-star skrev:
Jag tror att "Crille P" va inblandad i Palme mordet

Som tur är så räcker det inte så långt att tro i ett fall som detta.

A-star skrev:
Men ett erkännande av "C" kommer vi aldrig att få

Tror du inte? :rolleyes:

Tycker faktiskt att folk här inne bör tänka till en extra gång innan de firar att en människa avlidit. Han var en fyllis och narkoman ja, men beträffande Palme så är det ingen här som vet ett skit. Ska vi fira alla knarkare som trillar av pinn?

A-star

A-star
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Nada...just nu.
:7peta I detta samhälle bryr sig inte folk på riktigt.När det händer saker så bryr sig ingen.....skygglappar.Men tuff blir många bakom data skärmen där man kan va anonym........O kritisera :va .Jag ska tala om för dig att jag är nog det snällaste du någonsin har kommit i närheten av.....men har man jobbat innom narkotika och alkohol missbrukare....så blir man lite avtrubbad.Det är inte det att jag vill bli av med missbrukarna.....men ändast ett få antal kan omvandlas till en "Svensson".Hur tror du att missbrukarna finansierar sitt missbruk?Våld?familje elände?Sorg?Omsorg?Vård?....osv........jag kan diskutera detta i oåndlighet.Paj kastning orkar jag inte med....... :huvet
Markus skrev:
Som tur är så räcker det inte så långt att tro i ett fall som detta.

Tror du inte? :rolleyes:

Tycker faktiskt att folk här inne bör tänka till en extra gång innan de firar att en människa avlidit. Han var en fyllis och narkoman ja, men beträffande Palme så är det ingen här som vet ett skit. Ska vi fira alla knarkare som trillar av pinn?

Freakshow

Hur f..n kan jag börja snusa igen!?!?
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Nää..... såld!
Maxxi skrev:
Vad gör du dig rolig om då? Svarade bara på hennes inlägg om att det knappast är aftonbladet som hittat på något som Mårten Palme själv har berättat.
Men visst tycker du att man ska förlöljiga en person som precis har avlidit så är det ju din sjuka humor.
Men shit!!! Vi pratar om en sjuk människa som dödat två stycken va.....? + dömd av tingsrätten för mordet på Olof Palme.
Det var Christers tur kanske........

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Freakshow skrev:
Men shit!!! Vi pratar om en sjuk människa som dödat två stycken va.....? + dömd av tingsrätten för mordet på Olof Palme.
Det var Christers tur kanske........

Du är oskyldig tills du är dömd. Alltså är Christer oskyldig i mina ögon. Straffet för bajonettmordet satt han också av. Mordet på Palme friades han ifrån, alltså är han oskyldig tills tingsrätt/hovrätt osv. bevisar han skyldig till mordet, och det vet vi ju alla att de inte har lyckats med!

Läs på din läxa och uttala dig sen.

Domifuling

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
KTM 525exc -04
Maxxi skrev:
Du är oskyldig tills du är dömd. Alltså är Christer oskyldig i mina ögon. Straffet för bajonettmordet satt han också av. Mordet på Palme friades han ifrån, alltså är han oskyldig tills tingsrätt/hovrätt osv. bevisar han skyldig till mordet, och det vet vi ju alla att de inte har lyckats med!

Läs på din läxa och uttala dig sen.

Han är fortfarande skyldig för sitt knarkande.

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
finns
Markus skrev:
Med skumpa... Traumatiskt att behöva se det som 10åring.

Glöm inte att han låg på en fäll oxå :zpy

Christer har jag sett ngr gånger i Vällingbyparken och i Sollentuna.
Ni som sett honom "in action" förstår kanske att man snabbt väljer en annan väg. :3freak

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
A-star skrev:
:7peta I detta samhälle bryr sig inte folk på riktigt.När det händer saker så bryr sig ingen.....skygglappar.Men tuff blir många bakom data skärmen där man kan va anonym........O kritisera :va .Jag ska tala om för dig att jag är nog det snällaste du någonsin har kommit i närheten av.....men har man jobbat innom narkotika och alkohol missbrukare....så blir man lite avtrubbad.Det är inte det att jag vill bli av med missbrukarna.....men ändast ett få antal kan omvandlas till en "Svensson".Hur tror du att missbrukarna finansierar sitt missbruk?Våld?familje elände?Sorg?Omsorg?Vård?....osv........jag kan diskutera detta i oåndlighet.Paj kastning orkar jag inte med....... :huvet

Jag förstår inte vad du skriver och kan därför tyvärr ej replikera, om så var önskat.

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Markus skrev:
Alla som har knarkat måste dödas. Så klart. Helst långsamt. Och sedan hånas. Ju.

Ja just det ,ahh glömde bort det ju,,gärna med ett nacksåååt när de redan ligger ner :huvet

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln