Tråkigt när det inte smakar... men ibland är det ju så.
Sitter i garaget o skiter i o meka. Röker en kanongod Punch Royal Selection 11 från -05
och Spottifyar hårdrock så det dönar. Sämre kan man ha det!
Vad ska du göra istället?
Skall han bli landkrabba, det var som tusan!
Nyss inkommen från garaget o en Partagas Shorts.
Får en känsla av att topparna och dalarna kommer med betydligt högre frekvens där än i de flesta andras jobbSom med alla jobb är det ups and downs. Förra veckan var det inte lika inbjudande att sitt ute på däck...
Ursäkta om jag inte läser igenom hela tråden, men jag söker tips på en fin och prisvärd humidor till morsans gubbe som går i pension i mars. Det blir hans första. Hade tänkt max 1000 kr och 100 cigarrer.
Andra tips emottages tacksamt. Svara gärna med citat. Är inte i denna tråd så ofta.
Får en känsla av att topparna och dalarna kommer med betydligt högre frekvens där än i de flesta andras jobb
Ursäkta om jag inte läser igenom hela tråden, men jag söker tips på en fin och prisvärd humidor till morsans gubbe som går i pension i mars. Det blir hans första. Hade tänkt max 1000 kr och 100 cigarrer.
Hittat denna på ebay som jag gillar utseendet på men är lite orolig att det ska se billigt ut i verkligheten. Den är iof från tyskland, inte kina... Är Humid'oro nåt att ha? Ser snygg ut i valnöt och cederinredning
View attachment 374812
Andra tips emottages tacksamt. Svara gärna med citat. Är inte i denna tråd så ofta.
Rusta säljer en på rea för 500:- nu. Skall tydligen vara toppen enligt de som handlat
Var och på Rusta häromdagen och såg humidoren. Ganska snygg, verkar välbyggd och helt klart väldigt prisvärd!
Köp en digital för 129 kronor på Kjell & Co.
Skaffade en sån för att ha när jag kalibrerar hygrometern.
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|