Jag har en 230-adapter med cig-uttag i andra änden, den kan du få gratis, finns på söder.
Absolut, men du får inte lämna ifrån dig några pengar, det gjorde du förra gången.Allt för vänligt, men jag köper den gärna . Höra av mig till helgen?
Absolut, men du får inte lämna ifrån dig några pengar, det gjorde du förra gången.
Jag har en sån här i min el-skrubb.
Glömt var jag köpt den, kanske var det elfa.
Du kan ha köpt den på ELFA men de finns hos Kjell.
https://www.kjell.com/se/produkter/...regat/switchat-nataggregat-13-8-v-10-a-p44811
En sån här kanske:*nyfiken i en strut* Vad skall du driva?
*nyfiken i en strut* Vad skall du driva?
Bara för tydlighetens skull så fungerar den jag har utmärkt via bilens ciguttag. Ser lika dan ut som den på bilden, men kommer inte ihåg var jag köpte den. Kanske annan spec på den.Hmm. Den där drar 15A. Dom flesta adaptrar för ciguttag grejar 5A. Ska du ha en som klarar minst 15A så lär det kanske bli knepigare. Jag skulle gissa att det finns en risk att du behöver köra med ett labaggregat typ som någon länkat till ovan men som grejar 15-20 A. Dvs det är troligen billigare att helt enkelt köpa en liten pyttekompressor som går på 220 V.
Den som du har går troligen inte att köra med ett cigguttag i bilen eftersom dom sällan brukar vara avsäkrade till 15A eller högre.
Det är nog typ en sådan här du behöver och ett löst cigguttag att koppla in.
https://www.kjell.com/se/produkter/el-verktyg/stromforsorjning/labbaggregat/switchat-nataggregat-13-8-v-20-a-p44812
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|