Civil bil i STHLM

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Blev lite nervig när jag åkte förbi en champangefärgad Volvo V70 med väldigt tonade rutor i Onsdags, vad jag tyckte mig se i spegeln var att dom slängde upp en saftblandis på taket efter att jag passerat dom i 180+ på Essingeleden.
Är det någon här som vet om dom har någon bil som stämmer in på den här beskrivningen?

Finns även en fin svart saab 9-5 aero-02 kombi som används i sthlm.. regnr är SXT577 och e stg.III trimmad..
Den håller mest till på norra sidan..

Last edited:
Finns även en silver V70 Kombi med 300+hk
och T6 techtronic låda och en helvetes massa extra utrustning i.
hela bagage utrymmet är en dator och massa eletronisk utrustning.
har suttit bak i den bilen efter en lite fortkörning och kollat på film..grrrr

En civilbil på i Nacka/Värmdö: Mörkgrön metallic Volvo 850 turbo årsm. 95? [PKH 491]

En jag såg på Svea Vägen:
Volvo S70 t svart
[GZR 721]

Kan även säga att jag sett 2 st Cheva Tahoe champange färgade me båge + ex-ljus fram. Nya modellen. Dessa är jag 100% på att de är civilare, såg dem me blå saftblandare iaf!

martini skrev:
Kan även säga att jag sett 2 st Cheva Tahoe champange färgade me båge + ex-ljus fram. Nya modellen. Dessa är jag 100% på att de är civilare, såg dem me blå saftblandare iaf!
Visst är de civila, men definitivt inte från trafikenheten. Brukar se dem på macken utanför jobbet, de åker alltid tillsammans och det sitter fyra jääävligt stora poliser i bägge bilarna...

martini skrev:
En civilbil på i Nacka/Värmdö: Mörkgrön metallic Volvo 850 turbo årsm. 95? [PKH 491]

En jag såg på Svea Vägen:
Volvo S70 t svart
[GZR 721]

GZR 721 den har jag kört :D :D

Det finns en silverfärgad SAAB 95 sedan flång ny oxå, senast sedd på Essingeleden i onsdags, solfilm , liten vinge bak, tre antenner, "hög" fjädring bak och definitivt en trafikbil... :fakta

Fredrik :notme (Tyvärr hann jag inte stanna och ta regnummer...)

Finns även ( :) ) 1st hel vit 9-5:a kombi med svarta rutor och en hel svart V70 (classic modellen) med svarta rutor!

Sett båda två med blandare på taket!

Kan inte heller tyvärr reg. nr!

Ta de lugnt alla! De gör jag..... :rolleyes:

chox skrev:
Visst är de civila, men definitivt inte från trafikenheten. Brukar se dem på macken utanför jobbet, de åker alltid tillsammans och det sitter fyra jääävligt stora poliser i bägge bilarna...

He he :)
glömde att nämna de.. såg dem ihop med Piket styrkan.
så de är väll dit dem tillhör :rodnar

Jag provsatt deras baksäte igårkväll :D
Det kostar 1600:- att sitta där :notme

Speedy skrev:
Det finns en silverfärgad SAAB 95 sedan flång ny oxå, senast sedd på Essingeleden i onsdags, solfilm , liten vinge bak, tre antenner, "hög" fjädring bak och definitivt en trafikbil... :fakta

Fredrik :notme (Tyvärr hann jag inte stanna och ta regnummer...)

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick