Civilpolis på E18 i Västerås..

Gozzi

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
R1 -01
Kollade bilregistret, det är en Aero.....250hk...reggad på Polismyndigheten i Västmanland....

BlackArmy

Member
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
Suka gsx750f...numera repig vänstersida...
bmwjohan skrev:
jag vill fortfarande veta om det är en slösaab eller en aero.
vet ni det?

jag brukar fara fram i dom trakterna ibland så det kan va bra att veta.

hade den flera antenner som dom brukar ha?

Bengens civil-bilar brukar vara preppade av Nordic så det lär inte vara nån slö SAAB......troligtvis hp 250+...

Last edited:

dup3

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
fz600
Snabbe_jag skrev:
Du har regnumret killen ville vara snäll så för f-n spamma inte då.

Hoppas nästan att ni blir tagna ist.

Var schyssta och tacka honom ist...

Håller helt med! :mad:

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
bmwjohan skrev:
här blir man missförstådd..

jag är mycket tacksam :tummenupp för informationen.

jag skulle bara vilja veta lite mer. det var någon annan här som skrev att han sett den flera gånger. den killen kanske visste ifall det var en vanlig eller en aero.

jag kommer inte ihåg regnummer i huvet, men jag kommer ihåg att kika efter en sån saab i dom trakterna. kan bara vara bra att veta då ifall man ska blåsa förbi honom eller ifall man måste ta det lungt.

och ja självklart skulle jag kunna ringa till bilregistret men jag skrev här istället.

nu blev det ännu mer spam..
TJB-508 = polis, aero

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Re: ..

Dj_fluffy skrev:
Min pappa brukar köra den ibland :rodnar :fakta

Då kan du berätta för pappa att han ska ge fan i att trakasera hederligt skatte och försäkringsbetalande motorcyklister på E18. Han ska koncentrera sig på fullastade 740, 940, V70 och XC90, fulla med kassar med kläder i skuffen, ingen sikt bakåt., packade med människor och svärmödrar som gnatar, i fotriktiga skor. Han ska kolla att folk blinkar innan dom svänger vänster, kolla bilbälten o sånt. Hålla på och vara taskig mot folk som kör +30, vad är det för penalistisk sysselsättning.

Näe, gå på dom som sitter och läser Hänt Extra i 140 knutar på E18 samtidigt som dom lockar håret.

Vi som kör MC kanske kör lite för fort, men vi är jäkligt medvetna om vår tillvaro, vi kör ju framförallt aktivt. Man ska gå på dom som sitter passivt i sina fordon i hög fart...

Berätta nu det här för pappa!

/P

Last edited:

Dj_fluffy

Toppsi
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -98
Re: Re: ..

Conrad skrev:
Hallå!? Ni är så inne i ert spammande att ni inte märker att vi har en infiltratör mitt ibland oss! :skrämd

;)

:D :rolleyes: :slicka

(hade tänkt o plugga snutskolan om ett år osså ) :fakta

Last edited:

Dj_fluffy

Toppsi
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -98
Re: Re: ..

Bandit600 skrev:
Då kan du berätta för pappa att han ska ge fan i att trakasera hederligt skatte och försäkringsbetalande motorcyklister på E18. Han ska koncentrera sig på fullastade 740, 940, V70 och XC90, fulla med kassar med kläder i .....osv..

Berätta nu det här för pappa!

/P

absolut d ska ja! :bow ....har redan glömt bort va du skrev i början...men nåt får ja säkert fram :tummenupp ..

ps..han håller själv på o bli mc-ligist...(gjort teorin..så nu e d bara uppkörningen kvar)

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
jaha.. nu blir jag fan förbannad. en aero!! kanske också preppad.

jag har en kompis som har en preppad aero. den går som en jävla missil. hur kul är det att få en sån bil efter sig när man kör en gammalgixxer. är ju bara att hälsa hem då. eller man får väl helt enkelt köra hyfsat fort in till närmsta stad och hänga av han genom att köra på någon ställe där han inte kommer fram med bilen. i min stad finns det några sådana. typ cykelbanor som går över åar där bilar inte får plats. gäller bara att vara så kall att man kan åka upp till 4 mil kanske med en aero klistrad bakom.

jag tycker att snutarna bara ska köra slöbilar. man borde skriva någon slags protestlista på att dom inte får köra bilar som har för mycket effekt för att det blir för omiljövänligt eller nått sånt :fakta

Dj_fluffy

Toppsi
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -98
bmwjohan skrev:
jaha.. nu blir jag fan förbannad. en aero!! kanske också preppad.

jag tycker att snutarna bara ska köra slöbilar. man borde skriva någon slags protestlista på att dom inte får köra bilar som har för mycket effekt för att det blir för omiljövänligt eller nått sånt :fakta

haha..du e ju fan inte sann :D :D :tummenupp :rock

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...