Cocaine - Kokaindrycken

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Ort
Löddeköpinge
Hoj
2010, Skakig 1000RR
http://metro.se/se/article/2008/09/25/15/2152-45/index.xml


När den är lika stark som två koppar kaffe så är den väl inte direkt livsfarlig :rolleyes:
Dock förstår man ju att moppefjunisar kanske inte bör hinka i sig litervis av dom.

Själv är jag inte direkt frälst i kaffe och energidrycker, men jag ogillar förbud :näsblod



rwjcnx0vbnugjwen6magf0hk7cb3m1j
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Älska kommentaren "Kommer Heroin - "Med lugnande verkan" härnäst?"
Skulle ju vara underbart kul!

:D
 

Solid snake

Guest
Äh, jävla trams om de förbjuder den där.

Då kan de ju lika gärna förbjuda kaffe också, och tobak och alkohol.

För ett drogfritt samhälle!

Sen att den heter cocaine kan ju anspela på att man ska bli pigg av den, för det blir man ju av kokain har jag hört. :rolleyes:
 

BabyBlade

-Oxygenium-
Gick med
3 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)
Falsk marknadsföring. Något missvisade namn på produkten.Konsumenterna riskerar att bli besvikna. Namnet är största problemet. Det räcker om dom byter namn på den.
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Snart kommer Limez o resten av smågrabbarna tjata om vart man får tag i dedär.
Sen kommer det en tråd med berättelser o bilder över alla coola energidrycker dem köpt, vilken va bäst, va de monster, nej euroshopper säger en annan, neeej helt klart redbull säger den tredje.
Argumenten är många och långa i den snart hundra sidor långa tråden tills en dag då de alla kolar pga för mycket skit i kroppen.

GAAH!!!
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Snart kommer Limez o resten av smågrabbarna tjata om vart man får tag i dedär.
Sen kommer det en tråd med berättelser o bilder över alla coola energidrycker dem köpt, vilken va bäst, va de monster, nej euroshopper säger en annan, neeej helt klart redbull säger den tredje.
Argumenten är många och långa i den snart hundra sidor långa tråden tills en dag då de alla kolar pga för mycket skit i kroppen.

GAAH!!!



Vilket hugg. För mycket vitaminer, morotssaft och annat nyttigt i din kropp som får humöret att skena:D Vissa samlar, frimärken, leksakståg och andra samlar olika burkar från olika energidryckstillverkare. Och?

Jo, på tal om... Någon som vet var man kan köpa den Cocaine-burken? :D
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Vilket hugg. För mycket vitaminer, morotssaft och annat nyttigt i din kropp som får humöret att skena:D Vissa samlar, frimärken, leksakståg och andra samlar olika burkar från olika energidryckstillverkare. Och?

Jo, på tal om... Någon som vet var man kan köpa den Cocaine-burken? :D

Ja, o vissa andra tycker helt enkelt det är coolt att dricka energidrycker o snusa.
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Är det bara jag som reagerar på att blaskan döpt drycken till "Kokaindrycken" Inte Cocaine som den heter. Det är som att skriva Koka Kola i stället för Coca cola.

Vansinne enligt mej. Nu har man ju även i svensk blaska valt att få det till att den innehåller kokain redan i rubriken som man sen inte ens nämner något om då alla vet att den inte gör det.

Billigt sätt som Se & Hör samt En Ding Ding värld kan ägna sig åt. Men kvälls tidingar bör nog kunna skriva båder rubrik och text.
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Ja, o vissa andra tycker helt enkelt det är coolt att dricka energidrycker o snusa.

Eller helt enkelt bara samla på dem utan att dricka dem och utan att snusa. Vissa människor tycker om att påpeka/kommentera och gnälla på allt som på något sätt stör dem eller som de inte förstår sig på. Andra låter det helt enkelt bara vara...
 

Solid snake

Guest
Är det bara jag som reagerar på att blaskan döpt drycken till "Kokaindrycken" Inte Cocaine som den heter. Det är som att skriva Koka Kola i stället för Coca cola.

Vansinne enligt mej. Nu har man ju även i svensk blaska valt att få det till att den innehåller kokain redan i rubriken som man sen inte ens nämner något om då alla vet att den inte gör det.

Billigt sätt som Se & Hör samt En Ding Ding värld kan ägna sig åt. Men kvälls tidingar bör nog kunna skriva båder rubrik och text.
DÖDSKNARKSDRICKA!
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Eller helt enkelt bara samla på dem utan att dricka dem och utan att snusa. Vissa människor tycker om att påpeka/kommentera och gnälla på allt som på något sätt stör dem eller som de inte förstår sig på. Andra låter det helt enkelt bara vara...

Vissa människor tycker om att gnälla på människor som gnäller :pannkyss

Stackare..
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Låter som nånting för omogna kids som tycker knark är coolt. Rea ut skiten och låt ungjävlarna dricka tills dom blir sjuka.

[YOUTUBE-ID]YmfCTLGvcqQ[/YOUTUBE-ID]
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Då lär de ju byta namn på världens mest kända dryck då den garanterat delar namn med drogen med samma namn, "Coke".
Hur många säger -"I want to buy 2g's of cocaine" när de är på semester? Exakt, jag säger alltid "I want to buy 2 g's of COKE".
Så där går det när man låter kristdemokraterna få vara med och leka.
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Energidrycker över lag är ju ganska värdelösa för alla som inte utövar extrema uthållighetssporter. Men de funkar som sagt bra att grogga på.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag tycker det är en bedräglig marknadsföring.

Tänk att handla en till synes prisvärd produkt med etiketten "Cocaine". Störta i sig hela flaskan som en törstig kamel...bara för att efter 10 minuters spänd förväntan konstatera att man inte blivit det minsta stenad :(
Jag skulle bli djupt besviken.
 
Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Låter som nånting för omogna kids som tycker knark är coolt. Rea ut skiten och låt ungjävlarna dricka tills dom blir sjuka.

[YOUTUBE-ID]YmfCTLGvcqQ[/YOUTUBE-ID]
Finns det några andra kids idag?

hb-cocaine lär bli årets fjortisgrogg iaf :hihi

Btw Tack för påminellsen om turbonegro ska genast fixas till bilen.
 
Last edited:

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Vissa människor tycker om att gnälla på människor som gnäller :pannkyss

Stackare..

Lätt!:yoparty Det är ju faktiskt det enda som jag stör mig på i denna värld:fatta! Fast jag gnäller inte:såjaponken Jag påpekar :mattias ...:6surkart ...:hihi

Nåja, kommer den med det missvisande namnet hit till Sverige så ska den ha en plats i min samlig.
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Det komiska är när de skriver att det innehåller x gånger mer koffein än en kopp kaffe...


Om jag blandar mitt kaffe så starkt att jag måste tugga det lär burken stå sig ganska slätt vid en jämförelse. LR?
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top