Coldmountain filmen har förstört allt.

Kerplunk

Den dagen den sorgen...
Gick med
2 Feb 2006
Ort
Östergötland
Hoj
-
Oddjob skrev:
Ja man kan ju undra vilka killar som var där,

jag gissar på de som blivit tvingade av sina flick/pojkvänner/fruar/män :rolleyes:
och de som är lite bögiga av sig alternativt metrosexuella.

och de personerna är INTE manliga, men de finns många utav dom :3freak

Det är ju de killar som står för att de tycker att filmen var bra som är de riktiga männen... ;)
 

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Ort
Löddeköpinge
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Kerplunk skrev:
Det är ju de killar som står för att de tycker att filmen var bra som är de riktiga männen... ;)
Nej, de är männen som gillar män, och vem sa att ens de gillade filmen,
det kanske är pojkvänner som blir "tvingade".
 

Kerplunk

Den dagen den sorgen...
Gick med
2 Feb 2006
Ort
Östergötland
Hoj
-
Oddjob skrev:
Nej, de är männen som gillar män, och vem sa att ens de gillade filmen,
det kanske är pojkvänner som blir "tvingade".

Så bara för att man som kille tycker Brokeback Mountain är en bra film är han fjollig, har jag fatta det hela rätt?
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Oddjob skrev:
Där sa du något, egentligen får folk göra vad dom vill i sänghalmen,
men jag tål inte fjolliga män.

Är det så mycket bättre med två bastanta skogshuggare som leker runt i sänghalmen då :hihi

Personligen så skiter jag fullständigt i vem som är vad så länge de tycker som jag vilket gäller allt folk :D
 

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Ort
Löddeköpinge
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Kerplunk skrev:
Så bara för att man som kille tycker Brokeback Mountain är en bra film är han fjollig, har jag fatta det hela rätt?
Nej du har inte fattat rätt,

okej man kan kanske tycka att den är bra, men vanliga män har inte den sortens film som intresse

som jag sa innan

män gillar att mecka och köra hoj

kvinnor gillar att rida och skvallra

(överdrivet som fan, men så du förstår vad jag menar)

Dee_cati skrev:
Är det så mycket bättre med två bastanta skogshuggare som leker runt i sänghalmen då :hihi

Personligen så skiter jag fullständigt i vem som är vad så länge de tycker som jag vilket gäller allt folk :D
Jag skiter i vad folk gör i sänghalmen,
men jag tål inte fjolliga män

vad förstod du inte? :va :confused:
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
man tror ju nästan att hela SH har homofobi...jag ska iaf gå och se den (läs tanka hem)...

har inga problem med varken bögar lr Flator...roligare folk är svårt att hitta när det gäller fest och öppenhet...något som andra borde lära sig :)

nä filmen har lyckas med det som den är gjord för skapa en debatt.
 

Kerplunk

Den dagen den sorgen...
Gick med
2 Feb 2006
Ort
Östergötland
Hoj
-
Oddjob skrev:
Nej du har inte fattat rätt,

okej man kan kanske tycka att den är bra, men vanliga män har inte den sortens film som intresse

som jag sa innan

män gillar att mecka och köra hoj

kvinnor gillar att rida och skvallra

(överdrivet som fan, men så du förstår vad jag menar)

Okej, fattar hur du tänker. Tyvärr kan jag inte fortsätta diskussionen, måste gå ut och fodra mina små ponnyhästar och ringa min bästa tjejkompis och prata mode och smink...ja, du vet, sånt som vi flickor gillar. :tummenupp

Gottis skrev:
man tror ju nästan att hela SH har homofobi...jag ska iaf gå och se den (läs tanka hem)...

har inga problem med varken bögar lr Flator...roligare folk är svårt att hitta när det gäller fest och öppenhet...något som andra borde lära sig :)

nä filmen har lyckas med det som den är gjord för skapa en debatt.

Äntligen!!! :Bugar
 

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Måste bara lägga upp bilden på min dvd.

Ganska så passande...
 

Bifogat

  • Brokeback_Mountain_custom-cd.jpg
    Brokeback_Mountain_custom-cd.jpg
    100.3 KB · Visningar: 128

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Homo är okej, homosex är det inte. Bli kära i varann pojkar, men kn*lla inte. Snälla, det är skitäckligt.
 

Coola Ola

Guest
Oddjob skrev:
Nej du har inte fattat rätt,

okej man kan kanske tycka att den är bra, men vanliga män har inte den sortens film som intresse

som jag sa innan

män gillar att mecka och köra hoj

kvinnor gillar att rida och skvallra
Vilken tur att du vet vilka intressen "vanliga" män och kvinnor har, tänk om jag haft sådan koll på livet när jag var 17. Allt hade varit så mycket enklare då.

Kvinnor som gillar att mecka och köra hoj, är de också konstiga?

Jag skiter i vad folk gör i sänghalmen,
men jag tål inte fjolliga män
Träffar du många fjolliga män? Om inte kanske du borde göra det så du inser att de inte är så hemska som du tror. Eller upplever du dem som ett hot på nåt sätt?

De tål antagligen inte dig heller för övrigt.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Coola Ola skrev:
Kvinnor som gillar att mecka och köra hoj, är de också konstiga?

Inte bara konstiga, helt otroligt konstiga skulle jag säga. :fakta

Beträffande filmen så var den bra, när han spottar på fingret i tältet så höll jag på att dö av skratt. :rofl
 

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Ort
Löddeköpinge
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Coola Ola skrev:
Vilken tur att du vet vilka intressen "vanliga" män och kvinnor har, tänk om jag haft sådan koll på livet när jag var 17. Allt hade varit så mycket enklare då.

Kvinnor som gillar att mecka och köra hoj, är de också konstiga?
Jag skrev att jag överdrev för att göra det klarare vad jag menade (du tog bort det av någon anledning),
män i allmänhet gillar inte romantiska filmer så är det det är inget du kan säga emot.
Coola Ola skrev:
Träffar du många fjolliga män? Om inte kanske du borde göra det så du inser att de inte är så hemska som du tror. Eller upplever du dem som ett hot på nåt sätt?

De tål antagligen inte dig heller för övrigt.
Inte så hemska som man tror?

jag tror inte du pratar om samma grad av fjollighet som jag gör,
jag menar män som går som kvinnor, sminkar sig, gör till rösten osv osv.
 

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Jag har filmen. Tänkte jag skulle se den, men när jag fick veta att det inte var en vanlig cowboys film så har jag inte vågat att se den. Tor inte jag kommer att se den heller, kan inte se nått vackert med 2 cowboys som får till det. Om det ändå hade varit 2 cowgirls :hihi
 

Coola Ola

Guest
Oddjob skrev:
Jag skrev att jag överdrev för att göra det klarare vad jag menade (du tog bort det av någon anledning),
män i allmänhet gillar inte romantiska filmer så är det det är inget du kan säga emot.
Jo, jag tror inte du kan uttala dig om män i allmänhet. Om du överdriver stämmer det ju inte så då blir ju jämförelsen felaktig på en gång. Hur många män känner du förutom din pappa förresten? Du är ju inte direkt stora starka karln själv, så att säga.

Inte så hemska som man tror?

jag tror inte du pratar om samma grad av fjollighet som jag gör,
jag menar män som går som kvinnor, sminkar sig, gör till rösten osv osv.

Det är väl det man menar med fjollighet så vi pratar om samma sak. Som sagt, hur ofta i din vardag är detta ett problem för dig? Och återigen, de pratar nog aldrig med dig direkt så varför bry dig? Sköt dig själv och skit i andra, som man säger.
 

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
Oddjob skrev:
Jag skrev att jag överdrev för att göra det klarare vad jag menade (du tog bort det av någon anledning),
män i allmänhet gillar inte romantiska filmer så är det det är inget du kan säga emot.

Inte så hemska som man tror?

jag tror inte du pratar om samma grad av fjollighet som jag gör,
jag menar män som går som kvinnor, sminkar sig, gör till rösten osv osv.

Du har ingen aning om vad män i allmänhet gillar förrän du själv blir man lille pojk. Män i allmänhet gillar inte fördomsfulla glin.
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Blip skrev:
Du har ingen aning om vad män i allmänhet gillar förrän du själv blir man lille pojk. Män i allmänhet gillar inte fördomsfulla glin.

AMEHN, DET ÄR FÖR I HELVETE SJUKT ÄCKLIGT MED BÖGAR, FÖR HELVETE!
 

AxlySM

Edert tidningsbud, med lem.
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
Aprilia MX 125 -04
Haha, blev lite paff när jag såg en tråd om Cold Mountain och vad som stod första inlägget.. Tänkte nämligen hyra filmen som komplement åt boken på 400 sidor jag måste ha läst klart till på måndag. Jag gav upp efter 1 sida sist. :banana
 

Peaceinn

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Ort
bakomflötet
Hoj
suzuki
Grejen är att hade det varit två feminina Elton John typer så hade min hjärna kunnat koppla ihop det mycket bättre nu var det två killar lika "normala" manliga som jag och mina kompisar det var det som var lite obehagligt.

Har föresten en polare som är gay och han har pojkvän men det är lugnt för dom är lite feminina så min hjärna är som förberedd på att dom är gay.

Vill också bara säga att nog brukar jag se romantiska filmer och kan tycka att dom är bra men när en snubbe fräser en annan i krysset våldsamt i ett tält det är inte romantiskt eller kul på en fläck.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag tycker det läskiga med den där filmen är att skådespelarna (fruktisarna) spelar att vara typ 45 år på ett trovärdigt sett, medans de på riktigt är jämnårig resp. yngre än mig själv. :skrämd
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top