ComHem´s kundtjänst...??

ComHem "hyr" tjänster från ett kundserviceföretag här i Ske-å som heter Xzakt Kundrelation. Detta företag drivs av SVT-draken Gunilla Von Platen som har blivit mångmiljonär (över 100miljoner har jag för mig) på företaget.

Xzakt har varit i blåsväder ett flertal ggr eftersom dom är så stränga med personalen och utnyttjar dom till max. Hon anställer unga 18 - 20 åringar som är i behov av jobb, behåller dom i max 3 månader och sen sparkas dom och försätts med nya 18 - 20 åringar. Detta för att det är billigare att anställa i dom åldrarna och dom unga inte vågar/kan säga emot något beslut som tas (gör man de så får man sparken). Dessutom får företaget bidrag från staten för varje ung person man anställer. Dom anställda får inte gå på toa utan tillåtelse. Hittills har någon äldre inte lyckats få jobb på Xzakt trots mycket meriter.

Igentligen är Gunilla Von Platen smart som utnyttjar unga för att få så mycket bidrag som möjligt till sin egen ficka. Men hon är lite för pengakåt.

Nu har ComHems högsta höns insett att deras kundservice är sämre än sämst och sagt upp avtalet med Xzakt. Detta avtal sas upp den 31/8. Så nu kommer det kanske bli lite bättre..?

I princip alla jag känner har jobbat på Xzakt och jag ska iallafall inte köpa nånting från ComHem....ever!.

http://norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/article1083315.ece

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...