ComHem - skogsturken

Skön reklam tycker jag. Dock "tar de inte ut svängarna" som jag hade hoppats. Nått mer stuntaktigt hade varit pricken över i!

Men anledningen att jag frågade istället för att söka igenom 460 sidor på FB var just att jag skulle slippa söka igenom 460 sidor på FB...
Vem han är är nog inte så populärt att skriva här, sen är han väl förhoppningsvis deporterad till Sibirien där han jobbar i en gruva och får mat för att orka jobba.

Vem han är är nog inte så populärt att skriva här, sen är han väl förhoppningsvis deporterad till Sibirien där han jobbar i en gruva och får mat för att orka jobba.

Det är väl inte fel att säga vem han är eftersom han nu blivit kändis och allt! Borde aldrig kunna klassas som förtal iaf.

Det var väl någon här som gick på samma skola som skogsturken, en skola där han mest fördrev tiden med att spela flipper tydligen?

Heheh, det där med flipperspelet stämmer... Att han är från Västerås vet jag också, tror det är filmat på Djäkneberget om nån har lust att se platsen där allt hände :tungan

Det är väl inte fel att säga vem han är eftersom han nu blivit kändis och allt! Borde aldrig kunna klassas som förtal iaf.

Kolla flashback, dom brukar vara lite mer öppna med sakerochting :D:D

Efter att ha kollat FB en stund dyker detta namn upp flera gånger: Jelal Hashimi,
om det stämmer vet jag inte...

Last edited:
Här är skogsturken för er som inte hänger med:
En annan sak som människor kanske missat är den här sidan. http://www.chucknorrisfacts.com/

Den innehåller tokiga fakta om chuck norris. Helt galet.

Annars kanske http://google.com är en nyhet för någon. Det är en så kallad sökmotor. Ifall man till exempel skriver in frasen "världens äldsta och mest uttjatade skämt" så kan man hitta till exempel skogsturken. :tummenupp

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick