Ska man säga något negativt om de motogp:s kommentatorer så är det att dom inte är ett dugg objektiva i sina kommentarer av landsmän utan dom är fantasktiska i allt dom företar sig.
Droppen var väl igår när dom på något sätt ändå lyckades hylla Lowes prestation att vara den som kraschade mest i alla tre klasser föregående säsong med att han alltid försökte komma tillbaka efter krasch...
Enda gången de svenska varit bra är när Stigefeldt varit där men han säger å andra sidan bara 10 meningar per sändning.
Jag kan rekomendera att fulstreama ett race en gång från den engelska sändningen för det man tappar i bildkvalité får man igen i experter. Toseland och Parrish i studion och en gammal racer som går och intervjuar på griden innan start!Ja, 2013 (tror jag det var) så snackade de upp Smith något djävulskt. "Titta, viken sketabra 12:e-plats Smith kom på!" ...
Men ignorerar man deras favoriserande av landsmän så är de helt okej. Gillar rapporterna från depåområdet man får.
Var hittar du det då?Jag kan rekomendera att fulstreama ett race en gång från den engelska sändningen för det man tappar i bildkvalité får man igen i experter. Toseland och Parrish i studion och en gammal racer som går och intervjuar på griden innan start!
Var hittar du det då?
Tittade igår en en stund på en stream som var så nerlusad med scripts och spelreklam att det kändes nödvändigt med en en större datorstädning efteråt...
Angående kommentatorerna: JAg stör mig som fan på hur den nya sidekicken uttalar Espargaro.
Men jag lär vänja mig vid det på samma sätt som jag vant mig vid Maaak Maaakess.
Vad gäller körandet så måste jag säga att jag gillar att se Viñales köra, är så snyggt på nåt sätt. Sedan var det ju trevligt att se att GSXRRen faktiskt kan prestera någorlunda. MM var väl ingen direkt överraskning i toppen... Och ska bli spännande att se hur det går för Duccarna, och för CC på hondan.
Kommer sitta klistrad framför TVn när FP2 och FP3 går idag.
Ny sidekick? Har bara sett första träningen, men där var väl ingen ny?
Men jag stör mig också. Kan vi inte reda ut hur det uttalas? Jag vill ha betoningen på andra a:et. Alltså Esparg-AAAAro. Inte EspARR-garo som kommentatorerna säger.
Vad säger ni?
Vad är skillnaden på "Fastest Lap", "Circuit Record Lap" och "Best Lap"?
Fastest Lap: Lap: 15 Marc MARQUEZ 1'54.822 168.6 Km/h
Circuit Record Lap 2008 Casey STONER 1'55.153 168.1 Km/h
Best Lap: 2008 Jorge LORENZO 1'53.927 170.0 Km/h
Den ena kommentatorn har väl bytt till WSBK den här säsongen?
Var det inte Nikola och Tobias? I så fall har de ju suttit de senaste 3 säsongerna. Men skitsamma. Jag tycker de har blivit bättre i alla fall, men det finns så klart utrymme för mer.
Ny sidekick? Har bara sett första träningen, men där var väl ingen ny?
Men jag stör mig också. Kan vi inte reda ut hur det uttalas? Jag vill ha betoningen på andra a:et. Alltså Esparg-AAAAro. Inte EspARR-garo som kommentatorerna säger.
Vad säger ni?
han syftar nog på kommentatorerna på motogp.com
Det kan vi göra!
Frågade frugan är spanskalärare men har hyfsad koll på katalanska och enligt henne ska det uttalas: Espargarå kort och gott! O:et har en apostrof så då blir A:et i andra delen av namnet lite "snabbare" så att säg anars uttalas det precis som det står utan onödiga förstärkningar av R:en.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|