cool kommande film!

[Akryl]*Amid

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Cectek Quadrift
Verkar vara en högkvalitativ film det där. :rolleyes:

Plot Summary for
Kill Bill (2003)

"The Bride" was once part of a group of world class female assassins, until the group leader, "Bill" and the other assassins turn against her. Five years later "The Bride" awakens from the coma the assassins left her in and heads out to seek bloody revenge. Unlike conventional movies, Kill Bill is told in chapter format making the narrative flow more like a book than a film.

Summary written by Gareth J. Mitchell {kflibble@hotmail.com}

Uma Thurman stars in Quentin Tarantino's fourth film venture, Kill Bill. Thurman plays a character known as the Bride, a pregnant assassin who is shot by her boss, Bill (David Carradine), on her wedding day, leaving herself and the wedding guests lying for dead. She survives and after being in a coma for five years, she wakes to seek revenge on her co-workers and boss who had attacked her. She sets out to strike down her once fellow assassins, leaving Bill for last.

Summary written by berkeley

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Uh uh, är det en ny Tarantion-rulle! :bow :bow :rock
Weee....den skall jag se...mmmumma...den killen vet hur man gör en bra rulle! :whip

Vad jag dock inte förstår är varför Uma kör en ZZR... :7peta

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
McFille skrev:
Uh uh, är det en ny Tarantion-rulle! :bow :bow :rock
Weee....den skall jag se...mmmumma...den killen vet hur man gör en bra rulle! :whip

Vad jag dock inte förstår är varför Uma kör en ZZR... :7peta

Hur många filmer har han gjort egentligen?? Står ju fyra men jag kommer bara på Pulp Fiction och Fyra Rum (han gjorde väl iofs bara ett av rummen)... Jag vet att han har gjort iaf en film till, men jag kommer inte ihåg vad den heter...

HA DE GÔTT

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Han har varit med på en massa andra bra filmer, t.ex. Reservoir Dogs och Natural Born Killers...förrutom dem har han gjort From Dusk till Dawn och Jackie Brown...respect!

edit. Fasiken...skriver för långsamt... :p

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
McFille skrev:
Han har varit med på en massa andra bra filmer, t.ex. Reservoir Dogs och Natural Born Killers...förrutom dem har han gjort From Dusk till Dawn och Jackie Brown...respect!

Åhh fanken... Så insatt är inte jag... Men många gryma filmer har han gjort!!! fyra rum.. :rock :bow

HA DE GÔTT

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
McFille skrev:

och alla är lika sjuka... :p speciellt From Dusk till Dawn... den e f*n inte frisk nånstans.. men ack så bra... :tummenupp

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Ni får inte glömma desperado...

Grejen med tarrantino rullar är att den killen har ett bra öra för filmmusik, tror inte jag har sett en enda film av honom med dålig musik..

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
jevligt ful hon va den där thurman.... kawwan va inte snygg heller.... å det gula skinnstället :zpy

men filmen kanske är bra :rolleyes:

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...