ozeo
Lcc= lögdö county choppers
- Gick med
- 12 Sep 2004
- Hoj
- xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
fick en fix ide ikväll som jag vart tvungen o prova.
vill igentligen spara det till mitt bygge men ville ändå visa utifall nån annan vill gö nå likn.
kanske detta e vanligt
har dock aldrig sett det.
ville fixa till framgaffeln lite..
att lacka är inget alternativ för mig då det komma rispas bort när man kör gaffelbenen genom alla hål o så.
jag tog helt sonika ett stycke vvs rör som ska va lika stort som gaffelbenen så de går o trä på dom.
jag köpte förstås för litet men vill se hur de såg ut så jag kapa upp dom på baksidan.
större ska inhandlas.
iaf man kapar till dom så dom passar över hela gaffeln..alltså 4 bitar..ni komma se på bilderna.
sen e de bara o lacka dom...
själv tro jag att jag ska prova coolfiber tejp, faen va coolt med coolfibergaffel
ett annat + med detta är att gaffeln blir fetare
sen kan man byta färg lite som man vill..
kanske en röd gaffel
ajja..ville bara ventilera o höra vad ni tro om saken?
blir de snyggt?
gjorde bara lite snabbt nu så nån glipa kan synas
vill igentligen spara det till mitt bygge men ville ändå visa utifall nån annan vill gö nå likn.
kanske detta e vanligt
har dock aldrig sett det.
ville fixa till framgaffeln lite..
att lacka är inget alternativ för mig då det komma rispas bort när man kör gaffelbenen genom alla hål o så.
jag tog helt sonika ett stycke vvs rör som ska va lika stort som gaffelbenen så de går o trä på dom.
jag köpte förstås för litet men vill se hur de såg ut så jag kapa upp dom på baksidan.
större ska inhandlas.
iaf man kapar till dom så dom passar över hela gaffeln..alltså 4 bitar..ni komma se på bilderna.
sen e de bara o lacka dom...
själv tro jag att jag ska prova coolfiber tejp, faen va coolt med coolfibergaffel
ett annat + med detta är att gaffeln blir fetare
sen kan man byta färg lite som man vill..
kanske en röd gaffel
ajja..ville bara ventilera o höra vad ni tro om saken?
blir de snyggt?
gjorde bara lite snabbt nu så nån glipa kan synas