Copchase i Borås

Hård

Retro-sportis
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Borås
Hoj
YZF 600
Satt vid datorn och slölyssnade på polisradion igår kväll.
Helvete vilket pådrag det blev efter en stackars ensam MC! :)

Det var minst 3-4 bilar efter, de var yra som höns, när han snurrade upp dem! :yoparty

Till dig som körde kan jag säga att de tappade bort dig på Hulta.
De har dessutom ingenting på dig, för de hade ett reg.nr som visade sig gå till en XC 90. I efterhand gissade de sig fram till ett nr. på en hoj som hör hemma strax utanför stan (där du var ute o vände, ungefär...).

Men de har som sagt ingen aning om det stämmer eller inte. De gissade dessutom att det var sonen till ägaren som var ute och körde.
Det lät som de skulle göra ett besök på adressen efteråt. Hoppas de har anklagat dig för nåt i så fall, för det lär väl gå som förtal. ;)

Dock har de väl en känsla om var den hör hemma och kanske håller lite koll hädanefter. Kan ju vara bra o veta om man fläskar på lite.

Dessutom - igår när jag åkte hem från jobbet, så stod det en snubbe o viftade som fan vid sjö-kåken med eget båthus vid viadukten, efter Hultafors. Han verkade nöjd med att min hoj lät coolare än vad hans lyxbilar gör, så jag drog på lite till... :hihi

Så det kanske är läge att ta det lite svalt utåt där... :)
 

Hård

Retro-sportis
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Borås
Hoj
YZF 600
Hahha... Det var nåt snille i en av sheriffbilarna som beskrev hojen som "nåt utan jättekåpor. Troligen en Suzuki Monster" :7peta
Underligt också eftersom det regnummer de lottade fram a'la Keno var på en R-hoj. :va
 

NOFEAR25

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Dalsjöfors
Hoj
såld.kollar blocket som besatt:-)
Hård skrev:
2328518 Satt vid datorn och slölyssnade på polisradion igår kväll.
Helvete vilket pådrag det blev efter en stackars ensam MC! :)

Det var minst 3-4 bilar efter, de var yra som höns, när han snurrade upp dem! :yoparty

Till dig som körde kan jag säga att de tappade bort dig på Hulta.
De har dessutom ingenting på dig, för de hade ett reg.nr som visade sig gå till en XC 90. I efterhand gissade de sig fram till ett nr. på en hoj som hör hemma strax utanför stan (där du var ute o vände, ungefär...).

Men de har som sagt ingen aning om det stämmer eller inte. De gissade dessutom att det var sonen till ägaren som var ute och körde.
Det lät som de skulle göra ett besök på adressen efteråt. Hoppas de har anklagat dig för nåt i så fall, för det lär väl gå som förtal. ;)

Dock har de väl en känsla om var den hör hemma och kanske håller lite koll hädanefter. Kan ju vara bra o veta om man fläskar på lite.

Dessutom - igår när jag åkte hem från jobbet, så stod det en snubbe o viftade som fan vid sjö-kåken med eget båthus vid viadukten, efter Hultafors. Han verkade nöjd med att min hoj lät coolare än vad hans lyxbilar gör, så jag drog på lite till... :hihi

Så det kanske är läge att ta det lite svalt utåt där... :)

:D :yoparty
 

Socrates

Guest
NOFEAR25 skrev:

:rofl

När kan vi förvänta oss att filmen kommer ut? Tänker på den andra tråden HÄR

Du verkar ju ha känslan för det iaf :yoparty (Om det nu var du...men det kan det väl inte ha varit :rolleyes: )
 

NOFEAR25

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Dalsjöfors
Hoj
såld.kollar blocket som besatt:-)
Socrates skrev:
2331734 :rofl

När kan vi förvänta oss att filmen kommer ut? Tänker på den andra tråden HÄR

Du verkar ju ha känslan för det iaf :yoparty (Om det nu var du...men det kan det väl inte ha varit :rolleyes: )

Nej du det var inte jag denna gång men alltid lika roligt när någon vissat harry:arsele
 

Anders.mrx

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2004
Ort
borås
Hoj
R1
Hård skrev:
2328518 Satt vid datorn och slölyssnade på polisradion igår kväll.
Helvete vilket pådrag det blev efter en stackars ensam MC! :)

Det var minst 3-4 bilar efter, de var yra som höns, när han snurrade upp dem! :yoparty

Till dig som körde kan jag säga att de tappade bort dig på Hulta.
De har dessutom ingenting på dig, för de hade ett reg.nr som visade sig gå till en XC 90. I efterhand gissade de sig fram till ett nr. på en hoj som hör hemma strax utanför stan (där du var ute o vände, ungefär...).

Men de har som sagt ingen aning om det stämmer eller inte. De gissade dessutom att det var sonen till ägaren som var ute och körde.
Det lät som de skulle göra ett besök på adressen efteråt. Hoppas de har anklagat dig för nåt i så fall, för det lär väl gå som förtal. ;)

Dock har de väl en känsla om var den hör hemma och kanske håller lite koll hädanefter. Kan ju vara bra o veta om man fläskar på lite.

Dessutom - igår när jag åkte hem från jobbet, så stod det en snubbe o viftade som fan vid sjö-kåken med eget båthus vid viadukten, efter Hultafors. Han verkade nöjd med att min hoj lät coolare än vad hans lyxbilar gör, så jag drog på lite till... :hihi

Så det kanske är läge att ta det lite svalt utåt där... :)

Vem kan det ha varit..:hihi
 

Glooie

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2006
Ort
Göteborg
Hoj
BMW R1200 GS -08
NOFEAR25 skrev:
2354234 :yoparty kommer snart ett :fakta på posten:D


Tveksamt eftersom dom uppenbarligen gissade sej till reg. numret. Men det är bara att vänta och se. Förresten, vad skulle det stå i brevet? En kallelse till förhör?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top