Varför gnissla smilie över det? Bygg baraDetta var bra inspiration till ett bygge nästa vinter
Roligt när ungen kommer in i andra timelapsen
Tack. Idén är tyvärr inte min egen. Jag fick inspirationen av denna bild. En Service Honda CR500AF blingblingSkitkul idé och snyggt utfört!
Med eller utan bensin i tanken? Min har över halv tank tror jag. Ditt chassi är väl ca fem år nyare också?Syggt jobbat... märkligt att min ktm sx 500 väger in på 100.3 kg trots stålram....
Varför gnissla smilie över det? Bygg bara
Ja min dotter Leia hjälper gärna till i verkstan. Underbart
Tack för all uppskattning över bygget allesammans! Jättekul Fortsätt gärna att skriva vad ni tycker
Då är det bara till att höra efter med ekonomiavdelningen
Blev en kort liten runda idag, men roligt var det!! Hann inte läsa detta innan. Har du nån körbar hoj nu Ziephon?Hel**te va stiligt! Du får hojta till någon dag när du ska ut och busa på den, så man får ta sig en närmare titt
Blev en kort liten runda idag, men roligt var det!! Hann inte läsa detta innan. Har du nån körbar hoj nu Ziephon?
Allt som allt lite över 30 tkr ungefär, inkl motorrenovering, borrning, kolv mm. Gick iof lite pengar till portningsverktygen men eBay är min BFF
Det är ju en fördel om du själv eller nån bekant kan svetsa aluminium. Det tog lite tid att hitta den kontakten också.
Nä, man fick ha tålamod när man letade objekt, men de finns. En kompis har tre CR500'or nu. Lägg en bevakning på Blocket så ska du se att det kommer en och annan.
Jag ratade nog fyra-fem innan jag köpte '99an.
Utgifter i stort:
CR500: 15000
chassi: 9000
Kolv: 1500
svetsning: 1000
borrning: 800
luftburk: 500
smådelar: 1000
tot: ca 30 tkr
Surt att SH inte klarar att infoga mer än 640-bilder utan scrollbar i sidled
Esquire: Man ska ju ha nåt att pyssla med under vintern. Visst är det mycket jobb men gillar man att klura och mecka så...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|