Cralle vann Veidec på Mantorp!

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Freppa skrev:
Man har inte riktigt levt tills dess man hört Jenny skrika riktigt RIKTIGT högt.... Frågan är dock om man lever EFTER det....

Typiskt, alltid är det något man missar. Har sett den mytomspunna MW krasch gokart, banka kusiner och somna här o är, men ALDRIG hört dessa legendariska skrik....

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Chrille skrev:
Typiskt, alltid är det något man missar. Har sett den mytomspunna MW krasch gokart, banka kusiner och somna här o är, men ALDRIG hört dessa legendariska skrik....

Det ska vi nog kunna ordna, polarn. Om jag skriker här hörs det säkerligen ända till Uddevalla. Vad vill du höra?

ROOKIE RACING ÄR JORDENS SEXIGASTE PÅFUND!!!

Duger?

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Jenny, din granne med bringan ringde: Du spräckte inte bara hans glas, utan även hans guldkedja och hela hans kompletta samling av "Elvis Impersonator"-hårgelé.

GOOD WORK! :tummenupp

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Freppa skrev:
Jenny, din granne med bringan ringde: Du spräckte inte bara hans glas, utan även hans guldkedja och hela hans kompletta samling av "Elvis Impersonator"-hårgelé.

GOOD WORK! :tummenupp

Menar du han som sjunger med i Barbados-låtarna?

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Är det bara jag som tror att Jenny egentligen är en mjukis innuti? Utanpå så skriker hon till Marilyn Manson, men innuti så sjunger hon glatt med när Fame framför sitt bidrag..... (Undrar om hon nu kommer slå mig jättehårt eller bara jäkligt mycket.... :crash )

Fast det är klart, med bidrag som Österrikes (se exempel här) så är det ju nästan lagligt för hårdrockare att se på skiten..... Gillar framförallt "Pelvisthrust" samt körtjejerna.... :D

Last edited:

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Freppa skrev:
Är det bara jag som tror att Jenny egentligen är en mjukis innuti? Utanpå så skriker hon till Marilyn Manson, men innuti så sjunger hon glatt med när Fame framför sitt bidrag..... (Undrar om hon nu kommer slå mig jättehårt eller bara jäkligt mycket.... :crash )

Det du kallar smärta är bara en bråkdel av vad du kommer att få känna...

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping