Crazy Mike snabb på Åsen

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Slag under bältet på folk som inte ens är här och kan försvara sig. Det gillar vi! :yoparty

bivven

Ligger mot betalning!
Gick med
17 Oct 2004
Hoj
två ben och inga hjul kvar
jag har ALLTID sagt att Perra ær gammal och långsam! :yoparty

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Men 1.33? Så sakta kör inte ens Humlan med felvänd termostat.

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Jag var på plats under dagen och det gick inte runt på 1.33 för Perra kan jag säga;)

Den tiden kördes under morgonen då det fortfarande var en del blöta spår. Snabbast för dagen var Crazy Mike, Backlund och Hanson, som alla körde på 1.07-tider.

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Ritch-ratch-fillibombombom-fillibombombom-ritch-ratch-fillibombombom-bombom-bom!

:smasha

Åter till ämnet: trodde att tiderna på Åsen var i stort sett oförändrade efter ombyggnaden. Så verkar ej vara fallet. Hur mycket lägger man på sitt gamla personbästa?

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Ritch-ratch-fillibombombom-fillibombombom-ritch-ratch-fillibombombom-bombom-bom!

:smasha

Åter till ämnet: trodde att tiderna på Åsen var i stort sett oförändrade efter ombyggnaden. Så verkar ej vara fallet. Hur mycket lägger man på sitt gamla personbästa?

Om detta tvistar de lärde, men jag skulle vilja hävda att tiderna är samma som innan ombyggnaden. Det är dom för mig iaf

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Om detta tvistar de lärde, men jag skulle vilja hävda att tiderna är samma som innan ombyggnaden. Det är dom för mig iaf
Det verkar som att de som är överjävligt snabba kan åka fortare på nya bansträckningen, medan de som är lite mer dödliga och vi som är kraftigt dödliga åker ungefär på samma tider på nya jämfört med gamla.

MC Doktorn

Guest
Sponsrad av Duells ??? och kör Dunlop hmmm
Verkar som Dunlop ligger ett steg före.

Last edited:

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Det verkar som att de som är överjävligt snabba kan åka fortare på nya bansträckningen, medan de som är lite mer dödliga och vi som är kraftigt dödliga åker ungefär på samma tider på nya jämfört med gamla.

Möjligen, men 250 räser har inte bättrat sina tider efter ombyggnad så vitt jag vet så det verkar heller inte stämma. Och tills i år så kör ALLA i pro superbike så mycket snabbare än tidigare att det nog inte går att dra några slutsatser längre...

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC