GSXR1100R
The older i get the faster i was
http://www.mylaps.com/results/newResults.jsp?id=771633 alla var dock inte lika snabba
jag har ALLTID sagt att Perra ær gammal och långsam!
Give the kid a break
Han körde ju faktiskt bara 8 varv enligt mylaps
Ja, och Dunlop.Mycket roligt öhlins is the shit
1.05.8 är ganska snabbt.
Det där bådar ju för ytterligare varvrekord vid kommande Pro Superbike-tävlingen där.
Ritch-ratch-fillibombombom-fillibombombom-ritch-ratch-fillibombombom-bombom-bom!
Åter till ämnet: trodde att tiderna på Åsen var i stort sett oförändrade efter ombyggnaden. Så verkar ej vara fallet. Hur mycket lägger man på sitt gamla personbästa?
Det verkar som att de som är överjävligt snabba kan åka fortare på nya bansträckningen, medan de som är lite mer dödliga och vi som är kraftigt dödliga åker ungefär på samma tider på nya jämfört med gamla.Om detta tvistar de lärde, men jag skulle vilja hävda att tiderna är samma som innan ombyggnaden. Det är dom för mig iaf
Ok, tack!Om detta tvistar de lärde, men jag skulle vilja hävda att tiderna är samma som innan ombyggnaden. Det är dom för mig iaf
Det verkar som att de som är överjävligt snabba kan åka fortare på nya bansträckningen, medan de som är lite mer dödliga och vi som är kraftigt dödliga åker ungefär på samma tider på nya jämfört med gamla.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|