Cred till MC-Hörnan

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Tja!

Jag var till MC-Hörnan i Södertälje idag och hämtade ett par beställda handskar. Då ropar en av killarna på mig och frågade om jag inte var där och köpte en hugger i somras, å visst, det gjorde jag i våras nån gång. Han hade hittat monteringsprylarna till den, och sparat dom! :tummenupp Han antog att jag skulle komma in igen, å la undan dom :tummenupp

Mikey

Bygger om allt!
Gick med
8 Mar 2003
Utanför Örebro med min familj på vår gård!
Hoj
Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
Hoztic skrev:
2595257 Tja!

Jag var till MC-Hörnan i Södertälje idag och hämtade ett par beställda handskar. Då ropar en av killarna på mig och frågade om jag inte var där och köpte en hugger i somras, å visst, det gjorde jag i våras nån gång. Han hade hittat monteringsprylarna till den, och sparat dom! :tummenupp Han antog att jag skulle komma in igen, å la undan dom :tummenupp

Ja det kallar jag service-anda som tyvärr idag är alltför SÄLLSYNT :huvet

Hoztic

Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Mikey skrev:
2595301 Ja det kallar jag service-anda som tyvärr idag är alltför SÄLLSYNT :huvet
Ja, det kan man ju lungt säga :( Men det är ett förbannat bra sätt att behålla sina kunder på :tummenupp
Hade dom bara sålt Suzuki så hade det ju varit full pott :hihi Men faktum är att dom lagerför oljefilter till Suzuki!

RedEye

Medlem
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
CRF 450HM -03, F4i -02, 6RR -03
Hoztic skrev:
2595257 Tja!

Kanon att killen kom ihåg dig och allt sånt, men hade det inte varit bäst om dom skickat med alla saker direkt istället. :rolleyes:

Hoztic

Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
RedEye skrev:
2595331 Kanon att killen kom ihåg dig och allt sånt, men hade det inte varit bäst om dom skickat med alla saker direkt istället. :rolleyes:
Jo, det kan man ju tycka, men huggern hade legat där länge, som nån beställt men inte hämtat ut den, så dom glömde nog bort att den hörde till. Å jag behövde dom faktiskt inte heller, men som sagt, deras ansträning var faktiskt lovvärd! :)

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Jo, på MC-Hörnan har jag alltid blivit schysst bemött de gånger jag varit där. Synd som sagt att de numera enbart jobbar med Honda, förut servade dom även Suzuki och kanske något märke till.

RedEye

Medlem
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
CRF 450HM -03, F4i -02, 6RR -03
Hoztic skrev:
2595356 Jo, det kan man ju tycka, men huggern hade legat där länge, som nån beställt men inte hämtat ut den, så dom glömde nog bort att den hörde till. Å jag behövde dom faktiskt inte heller, men som sagt, deras ansträning var faktiskt lovvärd! :)

Det var bra att han kom ihåg dig. :)
Ville bara dryga mig lite med förra svaret. :tungan

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Har alltid blivit trevligt bemött där, dock väldigt länge sen jag var där nu när det bara är honda som gäller.

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Har bara positva saker att säga om dem. Kent (har för mig att ägaren heter så) brukar göra sitt yttersta för att få en nöjd kund. Det verkar ha smittat av sig på övrig personal också :tummenupp .

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...