Min story var verkligen snyft och dom visste att jag precis fått ihop min stunthoj som kamkedjan hade hoppat på så att jag fick riva maskin o renovera toppen.jag köpte alla del.................
Oj ........ du HAR verkligen haft mer otur än mej.
Jag börjar med det mest intressanta: Jag har lovat Generalagent Honda att inte snacka om min deal
Jag tror inte ditt problem ligger i att Honda INTE VILL hjälpa till. Skulle jag gissa, så har inte "din butik" ens snackat med Honda
Om din story skulle komma fram till rätt person på Honda utan att redigeras av ngn mellanhand så skulle du BERGIS fått minst super-rabbat på delarna.
De låter som om du handlar av en butik i en större stad = mkt kunder varje kund är mindre värd å får mindre tid
Som jag uppfattade det så är inte din handlares uppträdande i linje med vad Honda vill förmedla till SINA kunder
Nu är det iåfs lite sent, men..........jag skulle nött på handlaren. Antingen tills jag fick snacka med Honda själv eller tills han fixar det ihop med Honda. För han KAN det.
En liknande story, Honda tar ansvar: min båtmotor Honda BF 90hp 1998 blev lite dålig, jag fick delar till för ett värde av ca 10 000kr av Honda Marin-avd Sverige. Honda är INTE omöjliga, utan det är din handlare som är, av ngn anledning....... undra om Honda vet hur han behandlar DERAS kunder åt dom ????
Ett sätt om du nu ABSOLUT inte kan nöta sönder handlaren. Ring 118118 fråga efter Honda Sverige´s tel.nr. ring dit å be om postadressen till ansvarig på MC-reservdelar avdelningen. Till honom skickar du din story, lustig om inget händer.
OM nu..... din hoj var så gott som ny, när den pajade, typ < 100 timmar.
//M
Ja de oxå, jag fick inget svar varför det hände ??!!
Jag anlitar TIBRO MC Service AB, Sven-Erik de är kanonbra att ha å göra med. Ändå bor jag typ 30 mil därifrån.