jag har arrow rör, ostrypt cdi och ostrypt luft. 166 munstycke, går som en klocka.
162 tror jag att jag körde på. min va inte helt hundra inställd men den gick inte för snålt någonstans i registret...
men du körde väl med öppet filter eller? jag har burken kvar
ja. men jag fattar inte hur bjrr kan köra på 166 som oxå har burken kvar.
jag hade arrowsystem, skumfilter och nada strypningar i min.
men de fattar jag. därför gick inte jag över till skumfilter för att förbrukningen blir såpass högre. bor 2 mil från stan så jag är rätt nöjd med att den är så törstig som den är.
Därimot så ska jag lämna min motor för lite portning till en kille som kan sina saker. vågar inte pilla med det själv. jag får se hur storskilnad effektmässigt och hur pass törstigare den blir efter det
Hojen är strypt till 15hk, förra ägaren satt dit 140 munstycke för den skulle gå fet under inkörningen (I stort sätt allt nytt). Men ska ta bort alla strypningar så de blir 28hk + jag har gianelli effektrör. Så Det blir väl o köra på 148 (ja jag har kvar burken)
Är det verkligen 28 hk i en CRM?
Orginaleffekten ja!
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |
|
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO har presenterat 800M... |
|
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |