Kronen
Medlem
Naj fyy fan va lol Robe!! jag öppnade RC valve luckan.. hittade inget fel precis... sen öppnade jag den dosan.. så var jävla min vajer också av!! VI har hittat Felet Mannen!
Last edited:
Kronen skrev:min gick på 96:- tog bort kolven o de i dag också.. Kolven var inte den finaste
den var fin har du ståt på varvstoppet å börna eller?Kronen skrev:min gick på 96:- tog bort kolven o de i dag också.. Kolven var inte den finaste
Kronen skrev:haha.. den var bra prulle... bättre än Din iaf..
mohahaha vet vad du menar låg å maxxa med minin å spränge pakning å en bit av kolvenKronen skrev:jag bånnade varvmätaren så pekaren låg och pulserade.. lite över 12000rpm i typ 2 minuter! Så jävla nice!
Kronen skrev:haha!! (enligt Mätaren Prulle) ta den med laser får du se. 147 på 5an låter inte rimmligt för en CRM..
var bara tvungen att lägga upp tre bilder på en av mina skurna kolvar som jag var tvungen att såga bortKronen skrev:min gick på 96:- tog bort kolven o de i dag också.. Kolven var inte den finaste
NSR_MAN skrev:var bara tvungen att lägga upp tre bilder på en av mina skurna kolvar som jag var tvungen att såga bort
de är ju klart snyggare om den sitter inne... men frågan är? vilket e lagligastKronen skrev:Satan!
Här har du Bild Robe på baklyset. Vet inte om jag ska fästa fast plåten också under lyset.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|