Robe skrev:Är klar med bakstänkan nu.
Bra med de där tipsen om bla förgasarna, blir något sådant snart
Resultatet av skärmen ser du nedan, lacken ser dålig ut på bilden men är högblank irl.
Robe skrev:Var i spanien förra veckan, gled ut på flygplatsen och fick syn på en CRM. Lite skojj. Kan annars meddela att det var riktigt nice med lite +25... och då snackar vi både väder och chicks!
Robe skrev:Och arslet monterat på hojen. Självklart är det "vanlig" ljusstyrka och bromsstyrka på dioderna. Dioderna är utbytbara, man skruvar bara bort locket under och då kommer man åt dioderna. Sitter med vanlig lampsockel, 45 graders varv och den hoppar ut.
Vart fn fick du tag på så billiga grejer till din crm. Allt jag vill beställa har utgått från sortimentet. Topplcoket gick att få tag i. 2051 kr, men jag kan inte ens få tag på en cylinder till den. Vart???????Kronen skrev:Jag Kör utan funkar ok..
Du vet inte vart de tar hem sina saker ifån elle? Har du telefon nr dit?Kronen skrev:Cleassons i Bromölla.
Cylinder, kolv, kolvringar, clips, nållager, packningar
avgasventil, + dom sakerna som öppnar den 4100:-
Men det beror på vilka de tar hem det ifrån. som mitt bakdrev (40 kugg) skulle kosta 1000:- från något ställe medans det kostade 300:- från ett annat.
okej tack så mycketKronen skrev:Nej vet inte vart de tar hem sakerna i från.. Deras Telefon nummer är:
0456 - 23030
Kronen skrev:Vaddå att du har fet skylt Robe. min fick fan plats där bak. beställ en ny från VV 100:-
Kronen skrev:det finns nog ingen form av laglig miniskylt det kan jag inte tänka maj! det är lag på att skylten ska ha en viss storlek och synas bra. (men jag vet inte redit)
Stämmer, men det verkar inte gå att få tag på topplock till den gammla nsr:en. Har fösökt. Det enda topplocket som de kunde ta hem var till crm original för 2051 kr. Men hör med den firman du köpte det andra från, de kanske har bättre priser, har de det ska jag köpa med kan jag ju säga. Kan tillägga att den nya NSR:en inte har samma cylindrar eller topplock, enligt butiken.Kronen skrev:asså jag har tänkt lite har inte NSR topplocket högre komp än Crm toplocket. det är ju samma cylinder och va fan drar man dit ett topplock med högre komp så ökar väl HK/KW
eller?
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |