Styret_Larsson
Gubbsportnörd.
- Gick med
- 18 Aug 2021
- Hoj
- Suzuktm
Litar på dig! 7200 för JPF… Är det kompletta hjul, fram och bak?Låt bli.... Det finns billiga hjul från andra leverantörer. JPF Sweden tar 7200 och de är bra...
Kompletta https://www.blocket.se/annons/orebro/endurofalgar_ktm___husqvarna___gasgas__21__21___18_/83099923Litar på dig! 7200 för JPF… Är det kompletta hjul, fram och bak?
Tanken är att jag ska ha ett par vinterhjul till dubbdäcken. Är lite drygt att kränga av/på däck med bara en hjuluppsättning.
jag hade sagt att risken är lite stor när det kommer till ett par hjul för att spara 1000:-Konsensus i tråden är alltså att Twenty inte är helt hundra...?
Det är väl i sig ett kvalitetstecken när namnet är deskriptivt och berättar om kvalitetsnivån?Konsensus i tråden är alltså att Twenty inte är helt hundra...?
Så kan man nog sammanfatta det! Hade dock varit intressant med omdöme på deras premium-hjul. Men men, nu blev det ett par JPF Sweden istället ?Konsensus i tråden är alltså att Twenty inte är helt hundra...?
Funderar på att köpa nya hjul och har tittat lite på 24MX egna snik-märke Twenty pga priset. Twentys rykte är ju ”så där”… Nån som har koll på kvaliteten på deras hjul? Just det hjulet jag tittar på har namnet Premium, så det är väl inte deras vanliga skräp antar jag, eller?
24mx
www.24mx.se
Schysst! Dessvärre kom ditt erbjudande några timmar för sent. Blev som sagt en uppsättning JPF ?Du kan få köpa ett par kompletta hjul av mig istället.. Orange eloxerad Kite nav me svarta ekrar å orange nipplar å svarta Excel fälgbanor.
Bridgestone däck bromsskivor å drev däckslås..
De är mer premium än Twenty då..
Oki... Huvudsaken va att du skippade Twenty då...?Schysst! Dessvärre kom ditt erbjudande några timmar för sent. Blev som sagt en uppsättning JPF ?
De borde heta Nittinio egentligen? De är ju inte riktigt hundra...Det är väl i sig ett kvalitetstecken när namnet är deskriptivt och berättar om kvalitetsnivån?
Man använder fälgarna på egna hojen och ser hur det håller ihop(i mitt fall).Hur "vet" man att hjulen från JPF är bra? Kommer de från kina?
De borde heta Nittinio egentligen? De är ju inte riktigt hundra...
Ja det är nog det säkraste sättet att få svar på hållbarheten, men jag tror få tyckare har kört sönder sina Twentyhjul egentligen.Man använder fälgarna på egna hojen och ser hur det håller ihop(i mitt fall).
Det är väl inga Excel A60 direkt men det är inte prislappen heller...
Det är garanterat made in China.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |