Har en v-manalen hemma digitalt. Kan maila den, hinner dock inte ikväll.
PMa mailadress.
En sak som är säker är ju att detta inte går snabbt. Småbarnsförälder, husägare och frilansare så får man ta det lite som det kommer. Har iallafall hållt på med lite rengöring och förbereda en del delar för lack. Motorrengöring är ju ett helvete att hålla på med. Sliter ut batterierna i skruvdragaren.
Motorrengöring Före/halvvägs:
View attachment 387678View attachment 387680
Motorrengöring efter:
View attachment 387681View attachment 387679
Hej! Rolig byggtråd, ska bli intressant att se vad du moddar den med. Motorrengöring? Kör du bara roterande stålborst med skruvdragaren eller har du något medel också? Ser bra ut! Jag skulle behålla motorn så!
Tack för ditt svar.
Kollade in 24MX, och problemet med dessa dekaler dekaler är att de inte är heltäckande, ska de färgas om helt med "dekal" är det foliering som gäller vilket garanterat blir sämre än att lacka (har provat att foliera, vilket uppenbarligen inte är min grej). Så plasten behöver oavsett lackas/färgas om då den dels är väldigt nedgången och dels är orginalfärgen vedervärdig.
Jag har testlackat ena bakskärmen på crossen med 2k polyuretanlack vilket, förutom apelsin-ytan då jag inte hade rätt utrustning, känns som att det blev riktigt hållbart.
Så även om jag helt förstår din tanke med att lacka på den feta plasten, tycks mitt test ha gett goda och hållbara resultat. Men innan jag säger för mycket ska jag givetvis prova skrapa på den ikväll för att se om det verkligen sitter som jag tror att det gör.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari