cross/motard film (teaser)

husa0wner

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Husaberg Fs650e -04, Yamaha yz450f -04
Last edited:

Fidde-Emil

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Ort
Halmstad
Hoj
2xHusaberg 650 Motard -05
cross/motard

Fan va grymt! Snygg kille som kör bilen/bilarna,han vill vi se mer av!
 

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Mölndal (Halmstad sommartid)
Hoj
Husaberg fs 650 -04 *såld* Yamaha WR 426 *såld* Yamaha YZ 125
Fidde-Emil skrev:
Fan va grymt! Snygg kille som kör bilen/bilarna,han vill vi se mer av!

Tankar filmen för fulla muggar!!!

Hur kommer det sig att det har blivit mer motardister i Halmstad nu när man flyttat där ifrån?
Lika bra timing från min sida som vanligt...
 

husa0wner

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Husaberg Fs650e -04, Yamaha yz450f -04
henrikkrueger skrev:
Tankar filmen för fulla muggar!!!

Hur kommer det sig att det har blivit mer motardister i Halmstad nu när man flyttat där ifrån?
Lika bra timing från min sida som vanligt...

hehe ingen aning faktiskt.. men det har blivit ett gäng faktiskt... finns ju inge roligare... vart bor du nu då? får la komma hit å gasa lite med oss då...

ha de nice.
 

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Mölndal (Halmstad sommartid)
Hoj
Husaberg fs 650 -04 *såld* Yamaha WR 426 *såld* Yamaha YZ 125
husa0wner skrev:
hehe ingen aning faktiskt.. men det har blivit ett gäng faktiskt... finns ju inge roligare... vart bor du nu då? får la komma hit å gasa lite med oss då...

ha de nice.

Bor just ingenstans för tillfället... I utkanten av Gbg kan man säga. Kommer flytta in till Gbg snart om allt går som jag vill.
Är nere i Halmstad och hälsar på lite nu och då. Brukar köra med en polare som har en gammal Yamaha TT från -91. :hihi
Kan skicka ett PM nästa gång jag åker ner.

Ha det
 

husa0wner

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Husaberg Fs650e -04, Yamaha yz450f -04
th0r skrev:
Jag får bara hem upp till 100 kb? Hur göra? :)


det e ngt cp med siten som den ligger på tror jag..

trodde inte de va ngn som tankade längre så ja la ner den andra siten.. men kan sätta på den igen i morgon.
 

th0r

julfest
Gick med
17 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki DRZ 400 -05
husa0wner skrev:
det e ngt cp med siten som den ligger på tror jag..

trodde inte de va ngn som tankade längre så ja la ner den andra siten.. men kan sätta på den igen i morgon.

Vore schysst :)
 

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
Lite långt för å kallas trailer kanske, men jävla skön film! Banan i skogen där verkar ju helt underbar!!

Mera! :yoparty
 

David P.

UAE Rally Raid Karlshamn
Gick med
19 Feb 2005
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM SE 950 R
Tittade på filmen igår o retade bara upp mig. Idiot som kör utan hjälm i jeans o tröja o har noll kontroll o en idiot som åtminstone har hjälm men kör i tshirt o jeans. :kocko Kan inte för min värld förstå vad det är för coolt att inte ha skydd på sig. Det är en sak om man är på inhägnat område o är proffs. Annan sak om man t.ex. kör en cross på allmän väg o dessutom hade ju ingen av de kontroll över grejerna. Det var ju iaf en som verkade ha lite hjärna (Husan med husaställ).

Men jag är nog inte tillräckligt häftig för att uppskatta sånt...

Mvh
David
 

husa0wner

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Husaberg Fs650e -04, Yamaha yz450f -04
David P. skrev:
Tittade på filmen igår o retade bara upp mig. Idiot som kör utan hjälm i jeans o tröja o har noll kontroll o en idiot som åtminstone har hjälm men kör i tshirt o jeans. :kocko Kan inte för min värld förstå vad det är för coolt att inte ha skydd på sig. Det är en sak om man är på inhägnat område o är proffs. Annan sak om man t.ex. kör en cross på allmän väg o dessutom hade ju ingen av de kontroll över grejerna. Det var ju iaf en som verkade ha lite hjärna (Husan med husaställ).

Men jag är nog inte tillräckligt häftig för att uppskatta sånt...

Mvh
David

Haha shit asså. E du polis eller? Men, men alla har ju olika uppfattningar. Kul att du gilla den iaf, take care. :=)
 
Last edited:

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Mölndal (Halmstad sommartid)
Hoj
Husaberg fs 650 -04 *såld* Yamaha WR 426 *såld* Yamaha YZ 125
holmstrom skrev:
du verkar ju inte ha alla bestick i lådan sköt du ditt så sköter vi vårat de e ju bara o blunda om de blir för hemskt detta va ju bara en teaser nästa gång kör vi nakna vi har nog mer koll än du någonsin kommer få din tönt :yoparty

:corn
 

David P.

UAE Rally Raid Karlshamn
Gick med
19 Feb 2005
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM SE 950 R
holmstrom skrev:
du verkar ju inte ha alla bestick i lådan sköt du ditt så sköter vi vårat de e ju bara o blunda om de blir för hemskt detta va ju bara en teaser nästa gång kör vi nakna vi har nog mer koll än du någonsin kommer få din tönt :yoparty

Oj, blev ni lite ledsna i ögat av lite kritik! :pannkyss Då tycker jag inte att ni ska lägga upp en film. Detta är ett forum där alla får vädra sina åsikter o jag kommer fortsätta kritisera tuffa bojs som leker Crusty o GR utan skydd för det blir i slutändan alla vi andra som får betala för det med våra skattepengar o försäkringspremier. För att inte tala om tuffingarnas familjer som ibland betalar det högsta priset.

Men för all del, kör nakna! :tummenupp Det naturliga urvalet brukar ta hand om folk med den inställningen. Vissa snabbare än andra.. :wiggle

Mvh
David
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top