cross VM i uddevalla!!

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
-
är det någon härifrån som ska till uddevalla den 5:e och 6:e juli och kolla på vm:et????
det är ju fet fest på lördagkvällen!!!!! :öl

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
gixxermf skrev:
är det någon härifrån som ska till uddevalla den 5:e och 6:e juli och kolla på vm:et????
det är ju fet fest på lördagkvällen!!!!! :öl

Möjligheten finns... Brorsan och hans polare ska upp... Dom var där förra året å det var tydligen ett jävla ös...men om brorsan låter mig följa med så kanske vi ses där... :hej :)

HA DE GÔTT

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
FAN ÅK INTE TILL UDDEVALLA...

Var på fjordfestivalen där förra året, fick tokmycket stryk av några jävla trädojj-pojkar... :mad:

Ena tanden rök åt fanders!.... Är inget stort fan av den staden längre...

Hmm, bara för jag raggade på de två enda snygga tjejerna som fanns i den stan så fick man skit för det av 740killarna... respect...

:mad: :mad:

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Självklart ska man dit och kika missar inte ett tillfälle att se lite cross! :tummenupp

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
hållundan skrev:
FAN ÅK INTE TILL UDDEVALLA...

Var på fjordfestivalen där förra året, fick tokmycket stryk av några jävla trädojj-pojkar... :mad:

Ena tanden rök åt fanders!.... Är inget stort fan av den staden längre...

Hmm, bara för jag raggade på de två enda snygga tjejerna som fanns i den stan så fick man skit för det av 740killarna... respect...

:mad: :mad:

Lyckades du hitta de sista resterna av raggarsläktet? Det var inte dåligt.

Hitta du två snygga tjejer i en stad med vårdgymnasium, vårdhögskola, frisörskola osv så hade du antagligen druckit för mycket.

Det ENDA positiva med den här j-a hålan är väl just att det springer omkring en hel del fina flickor. Att de sen finns något i dricksvattnet som gör dem tråkiga som satan är en annan sak....

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Chrille skrev:

Hitta du två snygga tjejer i en stad med vårdgymnasium, vårdhögskola, frisörskola osv så hade du antagligen druckit för mycket.

Det ENDA positiva med den här j-a hålan är väl just att det springer omkring en hel del fina flickor. Att de sen finns något i dricksvattnet som gör dem tråkiga som satan är en annan sak....

Så djävla tråkigt stad är väl inte Uddevalla.

InTrUDeR

Använder bara Global
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
lös
Nja, nog suger allt U-valla men till Glimmingen ska jag allt åka till och kolla på lite galningar som kör cross...

btw, Fjordfestivalen är jag skeptisk till i år....inga kända artister kommer ju att uppträda i år.....bara massa dansband. :zpy

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:

Jo, det må väl vart så att jag var aningen för berusad...
Men som sagt staden är ju ingen kalasstad direkt... Å kolla cross är väl ganska sköj med...

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
InTrUDeR skrev:
Nja, nog suger allt U-valla men till Glimmingen ska jag allt åka till och kolla på lite galningar som kör cross...

btw, Fjordfestivalen är jag skeptisk till i år....inga kända artister kommer ju att uppträda i år.....bara massa dansband. :zpy

Fjordfestivalen har alltid varit skit med ytterst få undantag och när de minskade området förra året så blev det verkligen skit. I år blir det visst ännu mindre...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
Fjordfestivalen har alltid varit skit med ytterst få undantag och när de minskade området förra året så blev det verkligen skit. I år blir det visst ännu mindre...

Därför bojkottar vi det!! Rätt av....

Crosstävling däremot :tummenupp

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Var inte mycket o klaga på! Vädret var suveränt, mycket folk m.m. Det kunde väl iof gått lite bättre för svenskarna :rolleyes:

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
M1100S
Spännande i slutet av 250 heatet! :tummenupp

Edberg kämpade på bra i stora klassen! :tummenupp

Vädret... ja vad skall man säga? :tummenupp

....Och sen har vi flyguppvisningen, fy f...!!!! :rock :rock :rock

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Marals76 skrev:
Vilken plats kom edberg på?? Stack precis innan det slutade

Han kom la tillslut 6:a? Rätta mig om jag har fel. Han låg ju fyra länge, jag stack oxå precis innan målgång. Men jag tror inte att ngn körde förbi precis innan mål. Fan så kul att en svensk var med uppe i toppen o kämpade. Till nästa år kanske han orkar ända fram oxå :tummenupp

Jocke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW
InTrUDeR skrev:

Va? Jag lirade ju på Kullgrensfesten hela veckan, och efter alla dom ölen ligger man här i feber och missade crossandet på Glimmingen idag. Dessutom åkte jag och ett par polare på däng häromnatten, men jag jagade ikapp ett av asen och lämnade till farbror polisen. Tror han sitter i häktet fortfarande. :whip

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
M1100S
Edberg slutade 6'a... otroligt bra kämpat!

Det var tryck på läktarna när han fajtades med Smets de första varven!! :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha