CBR1
Gudomlig sporthojare
Tja tex D.I.D kedja och Renthal drev, beprövade prylar.
Var köpte du grenröret och vad fick du ge? Höjdes ljudet eller upplever du ungefär samma ljudnivå?
Jaha så var det min tur !!!
Nu har min uppdaterade CCT (den de bytte på garantin) börjat skramla vid uppstart. Får ringa till Bike Trollhättan på måndag och se vad de säger. Spontant känner jag att denna inte heller höll måttet (annars hade de ju inte uppdaterat den uppdaterade lixom)
Någon mer som fått byta två ggr ?
Kamkedjesträckare? 0 ggr här och vi har väl en 12a båda?
japp kom 12 samt nåt annat lull lull jag har glömtNågot speciellt mellan årsmodellerna 09-14 som är värt att tänka på?? Nämn bara skillnader? Traction kom med 12 va?
Jaha så var det min tur !!!
Nu har min uppdaterade CCT (den de bytte på garantin) börjat skramla vid uppstart. Får ringa till Bike Trollhättan på måndag och se vad de säger. Spontant känner jag att denna inte heller höll måttet (annars hade de ju inte uppdaterat den uppdaterade lixom)
Någon mer som fått byta två ggr ?
Jag har bokat byte av cct på min -09a, den uppdateade som byttes på garantin har börjat låta illa i sommar. byts nästa vecka
Vad får du betala för det ?
Hallå!
Tänkte bara kolla runt lite, ska åka och kolla på denna imorgon, va ju ruskigt billigt så måste se om det kanske är något att ha.
http://m.blocket.se/kronoberg/Yamaha_r1_Crossplane_64538555.htm?ca=11
Är de något speciellt man ska kolla efter på r1orna med crossplane eller några kända fel?
Haft 2 ägare och 1700 mil samt full historik i servicebok. Tycker dock priset är lite för bra för att vara sant eller?
Har dock inte besiktigats eller vart påställd av ägaren som har den nu.
Någon som känner igen den? Reg LTT352.
Har rullat i Sthlm innan, är det ettsmart drag att kolla upp tidigare ägare och fråga om historik?
Hallå!
Tänkte bara kolla runt lite, ska åka och kolla på denna imorgon...............
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|