abstruse skrev:Måndag 22.00!!!!!!!!!!!
Jag ska också träna först.![]()
va faaan!!! de e ju High Chaparall 21:55... hmmabstruse skrev:Måndag 22.00!!!!!!!!!!!
Jag ska också träna först.![]()
KIRE skrev:Förresten nu när jag börjat spela lite mera cs så måste jag ju ha en bra mus +
hedset och mic. Men vad ska man ha för prylar? Har ni några tips?
Nu har jag min sura fula orginal Dell kulmus av enklaste modellen full med damm och gammal öl. Samt ett surround system som står fel i förhållande till datorn
så det är omöjligt att höra var en fiende befinner sig tex.
Så tips på prylar mottages tacksamt![]()
KIRE skrev:Förresten nu när jag börjat spela lite mera cs så måste jag ju ha en bra mus +
Nu har jag min sura fula orginal Dell kulmus av enklaste modellen full med damm och gammal öl. Samt ett surround system som står fel i förhållande till datorn
LiCrO skrev:mmm hur kan du skaffa comhem frvilligt?
Jag har det och det är riktigt kasst har fördröjnigar lagg.
ibland kan jag inte ens deffa bomber börjar om hela tiden på grund av lagget
Har väntat på tekniker i snart fyra veckor.
abstruse skrev:Jag kör med en hederlig MS IntelliMouse Optical 1.1A USB, inget flashigt men den funkar ok för mig. Måhända skulle man byta musmatta kanske, men jag väntar med det tills jag ska ta över världen.
Hörlurar kör jag från Philips, SBC HP890 (dessa ersatte mina gamla Senneheiser HD535r), kanonsköna till rimliga pengar och finns dessutom på Ginza. Micken är en gammal trontjänare från Creative Labs, av bordsmodell. Finns för någon hundring hos vilken välsorterad PC-nasare som helst.
Biifer skrev:Jag måste pluggaSkriva en satans filmrecention av "Clockwork Orange" om för övrigt är den sjukaste filmen, lr film o film... värsta jag sett på TV iaf.
t-rex skrev:Kul som fan! I och med att jag tar upp denna kommer Acrid att ta sin från Dust2 (vilket hon förtjänar! Eeeeelakt aim där!) Menmen, se och avundas ungdomar!
Men SHIT! E ni DÅLIGA lr?? Skärpning nu!Acrid skrev:Bwhahhahaha![]()
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!