CS Ikväll!

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
M1100S
Kan tyvärr inte spela men....

:crash :skrämd :rock om ni vill festa kan ni komma till Trollhättan för det e fest hos mig!!! :) :D :tummenupp :cool: :öl :zpy :hej

Cybernisse

Husqvarna 570 rockar....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husky 570 smr -04 (Pocketbike R1 -05)
new_snipersmilie.gif
iraq.gif

Nu tar vi och drar igång!!!!! :tummenupp

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
hrm...jag stötte på en sån där Sk människa för ett tag sedan. Det faller på plats nu om man säger så.

Han hoppade in på en server jag hade spelat ett tag på och, där jag rockade rätt fint om jag får säga det själv. Sk killen VÄGRAR dö, själv tyckte jag att det var roligt med motstånd, men andra rookies började hojta om cheat. Även fast det i 1st person var uppenbart att han helt enkelt visste vad han höll på med. Inga cheat fixar till ett bra rörelsemönster om man säger så.

Efter tre till fem banor så har han enligt /top15 en stat på 72-0.

Folk hoppar ur server och har lessnat tjockt på hans framfart, nu är det bara Sk vs moi på militia. Efter 17 deaths lyckas jag äntligen få in ett hs med deaglen. :rolleyes:

En "humbling" experience. Då visste jag ju inte att det var en nippare. Aja, servern är ju nere och nått måste man ju posta, och det blev denna, min erfarenhet av el337 players :bow

Ichnoz

Jag har galna kossor i datorn...
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
.::**::.
SSB skrev:
hrm...jag stötte på en sån där Sk människa för ett tag sedan. Det faller på plats nu om man säger så.

Han hoppade in på en server jag hade spelat ett tag på och, där jag rockade rätt fint om jag får säga det själv. Sk killen VÄGRAR dö, själv tyckte jag att det var roligt med motstånd, men andra rookies började hojta om cheat. Även fast det i 1st person var uppenbart att han helt enkelt visste vad han höll på med. Inga cheat fixar till ett bra rörelsemönster om man säger så.

Efter tre till fem banor så har han enligt /top15 en stat på 72-0.

Folk hoppar ur server och har lessnat tjockt på hans framfart, nu är det bara Sk vs moi på militia. Efter 17 deaths lyckas jag äntligen få in ett hs med deaglen. :rolleyes:

En "humbling" experience. Då visste jag ju inte att det var en nippare. Aja, servern är ju nere och nått måste man ju posta, och det blev denna, min erfarenhet av el337 players :bow

Kan ju ändå ha haft aimbot!? :fakta :rolleyes:

The Doctor

Äter Eldorado!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
zxr 750 -92
AHA... jag va lite dryg och läste förregående sida efter jag hade skrivit mitt inlägg.

Gött gött och döda en världsklasslirare :tummenupp :bow

om han inte fakenickade och fuskade det vill säga :zpy :fakta

edit: spy på fuskaren och inte på dig ;)

Last edited:

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
Servern är uppe igen. Det gjordes en uppdatering i helgen, då den som gjorde det hela missade att starta servern. (måste fixa autostart någon gång på den.)

Men nu är den uppe och rullar igen.

Ichnoz

Jag har galna kossor i datorn...
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
.::**::.
Tom skrev:
Servern är uppe igen. Det gjordes en uppdatering i helgen, då den som gjorde det hela missade att starta servern. (måste fixa autostart någon gång på den.)

Men nu är den uppe och rullar igen.

Nice... :tummenupp

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...