Evil M
?
Kommer ni in på steam?? Jag gör inte det, typiskt nu när jag har bråkat med en massa virus och äntligen fått bort dom så funkar inte steam.
Jupp! Hittade dom Första matchen gick kass, andra gick rätt bra, låg först av alla SH:are med 10-5Evil M skrev:Vi har lirat, ja tror dom lirar public nu, Abs, Acrid, Wazze. Själv måste jag sova
Nisse Järnet skrev:Jupp! Hittade dom Första matchen gick kass, andra gick rätt bra, låg först av alla SH:are med 10-5
Gick hyfsat för mig ^^abstruse skrev:Kvällens sämsta match! Bläää! De tidigare gick bättre.
tyst din jävla moralkärringabstruse skrev:Det här är CS-tråden ditt miffo!
Ingen inne ju kanske lite tidig, men i brist på annat o göra =Pstony skrev:Ikväll ska jag vara med och mörda!
Hoppas många kommer in
Nu börjar jag tröttna, det är för det första inte tillåtet att bedriva försäljning på det sättet du gör det i forumet. www.blocket.seoracas skrev:då har man slutat med cs och annat data spelandet och ska satsa på motordrivet....
så har ja nu en dator stående som ska säljas...
köpte den för ca 2 månader sen.
är en amd athlon 2.3ghz
gforce 3ti200
grymt fint chassi
512 ddram
bara att fråga om de är nått mer ni vill veta...
pris ca 6500?
Äsch ta det lite lugnt va! Han vill ju bara hjälpa till!Nejvbie skrev:Nu börjar jag tröttna, det är för det första inte tillåtet att bedriva försäljning på det sättet du gör det i forumet. www.blocket.se
För det andra så borde du nått en sådan mogen ålder att man inte spammar ovesentlig smörja i en tråd avsedd för något annat.
Swedie borde ta dig i örat.
Var inne ett slag men du var inte därNisse Järnet skrev:Jaha...? Blire nåt eller?!
oracas skrev:då har man slutat med cs och annat data spelandet och ska satsa på motordrivet....
Jaaaaaaaaaaaaaa!!Henken skrev:Jag har tråkigt & halvmulet väder...Spela ikväll då?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|