CS Ikväll!

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Såld...
Arawak skrev:
Bör räcka med 27005 samt porten du lägger upp servern på, t ex 27015

Vet inte hur det är längre men så var det innan.

Nu gäller dessa portarna:

UDP 1200
UDP 27000-27015
TCP 27030-27039

:)

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Ser ut som att WON-servrarna stänger ner 31 juli och tvingar mig (nog) att tillslut gå över från 1.5 till 1.6. Vi ses snart på slagfältet igen då :kulspruta

/SSB

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Acrid skrev:
...

Ska bli kul o lira m dig igen! :)

Allmän fråga till kollektivet;

Jag har för avsikt att spela mycket CS under hösten vintern, främst på SH-servern. När vill vi att säsongen kommer igång? Är det allmän mönstring första vecka i oktober?

Vidare, är det något vi vill ta upp angående servern? Regler?

Och framförallt, borde inte jag få någon sorts immunitet tills dess att jag lärt mig sikta??

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
t-rex skrev:

Jag har för avsikt att spela mycket CS under hösten vintern, främst på SH-servern. När vill vi att säsongen kommer igång? Är det allmän mönstring första vecka i oktober?

Och framförallt, borde inte jag få någon sorts immunitet tills dess att jag lärt mig sikta??

Tja jag lär inte spela så mycket i höst, iom att jag kommer befinna mig på annan ort. Mot all förmodan så kanske jag köper en bärbar. Då kanske... :gnissla

Regler? Är du go lr? Get splashed or get chicken :brinnerup
Immunitet... :rofl

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Ser fram mot att hitta alla dina gömställen på de nya banorna Acrid ;)

Reglerna är ungefär så här tror jag (har ju inte kört så mycket 1.6 än): :kulspruta :brinnerup

Immunitet löser vi så här tycker jag: :machinegu :notme

Ah....smileysöverdos nu ha ha

/SSB

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
t-rex skrev:

Jag ska försöka mönstra på igen till höstsäsongen kommer igång, har inte orkat ta tag i det på ett bra tag.

Om du ska få immunitet så borde jag få det också tycker jag. :banana

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
jaha, eftersom dom tydligen släcker alla 1.5 servrar nu så kanske man skulle komma tillbaka till er...
ska ha sorg ett tag först bara.. :(

vad gör utan 24/7 iceworld @ layzone ?? :confused:

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
R2 skrev:
jaha, eftersom dom tydligen släcker alla 1.5 servrar nu[...]QUOTE]

Nja...alltså, dom stänger ju ner WON servrarna så man inte kan hitta 1.5 servrar genom The All Seeing Eye osv, inte som att alla kommer sluta spela 1.5 för det. Det är ju trots allt mycket roligare än 1.6.

Mitt tips är att skriva ner ip-numret till alla roliga servrar och köra manuell connect sen. Vi är tillräckligt många 1.5 fans (1.6 hatare?) för att fylla upp ett par servrar tror jag. Miströsta ej :)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
åååå tack självmordsbombaren,,, nu kan man släppa tankarna på att spela steam,,, pphhuuuu

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Spela 1.6 någon på nån rolig server? Äntligen fått igång mitt CS första gången sen 1.6 release och spelsugen men helst inte på server med 20 pers som alla e bättre än mig :eek: roligare i små gäng, så om nån har egen server eller vet nån rolig liten vore det nice.

mibe04

Uppsala RoadRunners
Gick med
11 May 2003
Hoj
den bästa
Hmmm... vilken server är det som gäller??? Cs.ekhagen.nu verkar ju inte vara uppe...

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Hade en TLR..
Gammal paket..

Lånar tråden,..

Såg en stänkare om att ni lirar CS här imellanåt. Jag har inte varit aktiv på ett par år men tänkte återgå till mitt missbruk. :tungan

Eftersom jag ej hade installationen på denna maskinen installerade jag mitt gammla paket i hopp om att det skulle gå att uppdatera via internet men icke. CS rapporterar bara att min version är "up-to-date".. :confused:

En smärre överdrift.. versionen är 1.0.0.3 :D

När jag sist installerade detta så hämtade den typ 4 olika uppdateringar innan den var helt färsk nu verkar det inte gå alls.. Någon som vet hur jag uppdaterar till 1.6? :va

pls :Bugar

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...