CS Ikväll!

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
abstruse skrev:
Nu har jag snart varit sjuk i ett halvår, till och från, mer eller mindre. M a o är jag riktigt dj*vla arg och frustrerad. Med tanke på vädret hoppas jag vi blir några stycken som börjar lira igen närmaste dagarna. Jag behöver avreagera mig... :kulspruta
Ja e på, bara hojta till. Börjar ju bli mörkt å trist fortare nu på kvällarna med.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Ja det är ju jävlit ovanligt att du tittar in 04.32 och undrar varför alla lagt av. Kan inte du försöka och vara med och leka med oss andra runt 22.00 iår?

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
t-rex skrev:
Ja det är ju jävlit ovanligt att du tittar in 04.32 och undrar varför alla lagt av. Kan inte du försöka och vara med och leka med oss andra runt 22.00 iår?
Hahaha :tungan Det har sina andra orsaker :banana Men vafan, in nu då? Eller?

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
abstruse skrev:
Var hänger det sig? I menyerna eller när du lirar? Händer det på alla banor, eller bara någon specifik vid vissa särskilda tillfällen? Har du anti-virus igång?

Mer info bitte...
hallå strutsen..
det är i spelet, på nästan alla banor och vid alla typer av servrar, snabba som långsamma, spelet fortsätter ju och i verkligheten rör jag mig, men bilden typ fryser... jag vet ej vart jag går eller skjuter.
ja jag har antivirus igång, ZL.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Tjoffe skrev:
var? när? hur? varför? osv

Den korta versionen:

-Samma plats, samma kanal, samma tid.

Den långa versionen:

-Same procedure as last year , Miss Sophie?
-Same procedure as every year James.

Tjoffe, pick one. ;)

Ikväll hinner jag dock inte in, ska redigera en film nu som SH kommer få ta del av imorgon fredag eller till helgen och vid 00.30 ska jag köra en NL THE Free Roll på Expekt. Kommer flickvännen på besök denna helg är jag inte på förrän på måndag, annars är det lir hela helgen från min sida.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
R2 skrev:
hallå strutsen..
det är i spelet, på nästan alla banor och vid alla typer av servrar, snabba som långsamma, spelet fortsätter ju och i verkligheten rör jag mig, men bilden typ fryser... jag vet ej vart jag går eller skjuter.

ZL ska du ju ha igång, men stäng av antiviruset när du lirar. Kolla om det hjälper. Hjälper inte det får du kolla så du inte har fler pryttlar igång samtidigt. Du ska inte köra något mer förutom steam/CS och eventuellt din mjukvarubrandvägg, that's it. Kolla så du inte fått in någon trojan och skit i burken också.

Funkar inte detta får du nog prova att avinstallera samt installera om steam/CS.

Tala om för oss hur det går. Vi måste ju få ges möjlighet att piska lite skövde-butt i höst... ;)

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
R2 skrev:
hallå strutsen..
Exakt samma problem har jag med. DOD funkar ua. dock, vilket ter sig lite konstigt då det är 2 snarlika moddar till HL :3freak

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
ZL är ju mjuk brandvägg, något antivirus kör jag ej, scannar online ibland bara, Ad-aware kör jag dock alltid.
det blir nog inte så mycket på sh servern i vinter...
skövde clanen ska spela lite clanbase matcher i vinter, men mest så blir det FY banor,,, iceworld rules my world.
tycker 1,6 suger så jävla fett, men det är ju inte lätt att hitta 1,5 servers längre..

va för övrigt inne vid 22,00 exakt, satt själv i tio minuter...

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln