didjik skrev:Kan du inte ta "retrieve a lost account"? eller är det till din mail du har glömt lösenordet?
Jooo kanske det, nu har jag avinstallerat igen så jag kan inte prova direkt... sa jag att jag är kass på datorer?
didjik skrev:Kan du inte ta "retrieve a lost account"? eller är det till din mail du har glömt lösenordet?
abstruse skrev:Hmmm... Tyckte bestämt det lät som en liten råtta som pep i närheten, vem kan det ha varit?
Mac skrev:Photoshop
Mac skrev:Ärligt talat nu, var håller NI HUS?!?!?!
Det är mörkt och kallt ute....
Applo skrev:ingen som ska lira på dan?
abstruse skrev:Hmmm... Tyckte bestämt det lät som en liten råtta som pep i närheten, vem kan det ha varit?
Tom Byron skrev:Lite trist ändå att spela när man bara blir två i vardera lag, för då märks det såväl att man e lite ........... sämre
Samma hände hos mig, trodde jag skulle få krupp, hade precis klickat på steam iconen sen funka inte ett skit längre. Hoppas det funkar ikväll.t-rex skrev:Klockan är nu 0951, och Telia har bestämt sig för att sätta på Internet igen.
Kul. Exakt 22.01 igår kväll var det något jävla pucko som hällde sirap i maskineriet. 22.03 var internet as Telia (och jag...) knows it, dead.
Menmen, nya tag ikväll, samma tid, samma plats!
abstruse skrev:Vissa får t o m publicerat fabricerade artiklar på Aftonblaskan bara för att ha något att skylla på.
http://www.aftonbladet.se/vss/it/story/0,2789,530482,00.html
Fegis-Micke!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024