CS Ikväll!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Ok, på alllmän begäran får vi alltså börja nypa AWP-missbrukare i örat igen då. Dessutom vill jag påpeka för alla nytillkomna SH-spelare att de som inte spelar under SAMMA nick som man har här på forumet kommer kickas från servern när den blir full. Tom har varit bussig att sätta upp CS-servern till förmån för SH-medlemmar och då är tanken att man som medlem ska kunna känna igen andra medlemmar. Om vi admins ser nicks vi inte känner igen kommer vi kicka dessa för att ge plats till medlemmar som vill spela. Enkelt.
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Bra-att-veta: Det var väldigt många nya idag, inget ont i det men alla kanske inte vet hur det "brukar" gå till, oskriva lagar osv :)
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
De oskrivna lagarna är väl inte så många. Bete sig som folk så går det bra.

- Alltid autojoin. Undantag om ett lag leder med 10-0 och sånt.
- Byt lag självmant om det är ojämnt. Det är ingen fragsamling, vi gör det för att ha kul.
- Att sitta i ett hörn med en AWP och trycka är ett mycket säkert sätt att få AWPn bannad på mapen.
- Vi har damer på servern (även acrid kommer förbi nån gång emelllanåt), vilket innebär att vissa svordomar är mer olämpliga än andra. Tänk på det.
- Tar man in någon kompis, vilket inte är meningen men har gjorts om det är dålig uppslutning, så skall det vara engångstillfällen, och inget gnällande när kompisen blir kickad för att ge plats åt SH folk.
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Hear, hear! Lyssna extra noga nu när Gammel-Rexen för en gång skull säger något vettigt. :fakta
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Jag kommer sätta mig i spectatormode och följa de hedningar som campar med ärtrör med kikarsikte. Precis när de ska till att knäppa sin fi kommer slap-tangenten smackas till. Blir nog kul att köra fegisbössa i längden... :D
 

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Ort
Å
Hoj
Khggy
Kom igen och glid in nu vafan :yoparty

Hihi bra att man måste ha SH nicked då vet inget att det var jag som var [inZaine]..... oppsss kanske jag inte skulle ha sagt :gnissla
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top