Tom Byron skrev:abs, skulle darra om han såg mig lira nu
ÜÜÜÜÜÜÜÜÜBER!!!!!Meissner skrev:Jag säger bara en sak: Counter Strike Source!
VILKEN GRAFIK och vilken känsla!
Sa ju det! Det är ascooltMeissner skrev:Jag säger bara en sak: Counter Strike Source!
VILKEN GRAFIK och vilken känsla!
Du är lite seeeen... Först började jag med lite träffbildsövningar. Sedan kom Heda/tombyron. Sedan blev vi fler och fler och var väl som mest 11 st om jag inte missminner mig. Kul var det iaf! Tack för ikväll!Nisse Järnet skrev:Kommer kanske in snart.
Jaa men vafan, bättre än igår iafn'Lasse skrev:Du är lite seeeen... Först började jag med lite träffbildsövningar. Sedan kom Heda/tombyron. Sedan blev vi fler och fler och var väl som mest 11 st om jag inte missminner mig. Kul var det iaf! Tack för ikväll!
abstruse skrev:Sitter du i string?
Tom Byron skrev:OT spelar du i string ?
Nisse Järnet skrev:Ägig avatar rex
Hahah Lycka till senare idag btwabstruse skrev:Han är en mupp!
Helt plötsligt förstår jag den barnsliga förtjusning jag kunde ana i Rexens röst när jag pratade i telefon med honom tidigare idag. Han undrade lite försynt om jag sett den nya avataren, vilket jag då inte hade. Jag riktigt hörde i telefon hur han log i mjugg, men insåg då inte anledningen till varför... *mummel*
MikkE skrev:kan för fan inte logga ut med Source användarnamnet för att kunna lira med gamla!! GAY
Nisse Järnet skrev:Jag kan liksom Mikke inte heller logga in
sharpedge skrev:Hmmm, var ett tag sen jag spelade .. men nu när jag skulle in på servern så klagade den på fel password... man skriver väl connect cs.ekhagen.nu:27015:moped ??
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|