CS Ikväll!

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
För att ha hållt upp i två veckor så.............

Och glöm för allt i världen inte att hålla inne B, med högerhanden. Hela tiden!

Bifogat

• cs_italy0002.jpg
    cs_italy0002.jpg
    78.7 KB · Visningar: 62

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Nisse Järnet skrev:
ALLTID utan mig! ALLTID! :gråta

Hörrududu, sedan igår har det stått att vi lirar 2200. Då var det iofs tomt, men sedan kom jide och ryckte föredömligt upp oss (innan jag smetade ut hans hjärna på väggen med en colt) och fick till ett par timmars fint lir.

2200 i morgon (idag) igen. Be there, and stå the f-ck still så jag kan peppra dig!

Jag vill även tacka Acrid för en kontinuitet på sitt leverande av coltar som inte var annat än imponerande. Från mig till dig:

Tack!

Edit Stavar som jag aimar.....

Last edited:

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
Självklart t-rex! Klart att Acrid i form av en SAS "levererar" colt till terrorister, i egenskap av nickedocka åt Brittiska överhuset som ligger i "maskopi" med Staterna...Hur trodde du att det gick till i Afghanistan... ? :rolleyes:

Bifogat

• de_cbblegod.jpg
    de_cbblegod.jpg
    108 KB · Visningar: 128

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Acrid skrev:
Självklart t-rex! Klart att Acrid i form av en SAS "levererar" colt till terrorister, i egenskap av nickedocka åt Brittiska överhuset som ligger i "maskopi" med Staterna...Hur trodde du att det gick till i Afghanistan... ? :rolleyes:

Oj. Jag visste inte att det var sådana känsliga förhållanden bakom, jag var bara tacksam för colten. Jaja, du vet hur det är med oss terrorister, vi kan inte uppskatta de där stora världspolitiska spelet, vi gillar bara att spränga saker i bitar!

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
t-rex skrev:
Oj. Jag visste inte att det var sådana känsliga förhållanden bakom, jag var bara tacksam för colten. Jaja, du vet hur det är med oss terrorister, vi kan inte uppskatta de där stora världspolitiska spelet, vi gillar bara att spränga saker i bitar!

Här övervägde jag att quota mig själv..men med tanke på att det är gheyvarning på det så fick det vara. Det jag vill ha sagt är: Såg du inte den här: :rolleyes: ??

:rolleyes:

Vet du inte att alla militära specialförband gillar att :fatta! och att :smasha samt :kulspruta ?

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Acrid skrev:
Här övervägde jag att quota mig själv..men med tanke på att det är gheyvarning på det så fick det vara. Det jag vill ha sagt är: Såg du inte den här: :rolleyes: ??

:rolleyes:

Vet du inte att alla militära specialförband gillar att :fatta! och att :smasha samt :kulspruta ?

Ähh, hade inte hjälpt. Terrorister är alldeles för okomplicerade för att begripa ironi, sarkasm eller smileys ;) Ge oss bara en bomb (och en colt....) så är vi nöjda!

Ang militärförband så kan jag bara konstatera att commando Deagle marscherade på igår oxå. Surt o stå o elda upp ett helt mag, så kommer det en pjamasklädd lite gubbe och skjuter en med pistol. Man kan bli knäckt för mindre....

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Seizure Later skrev:

Haha! Tyvärr verkar det som om såväl min stav- som min aimbot har utvecklats av några riktiga klåpare, ingen av dem fungerar speciellt bra. Microsoft kanske?

Vara med o slakta ikväll?

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
t-rex skrev:
Ähh, hade inte hjälpt. Terrorister är alldeles för okomplicerade för att begripa ironi, sarkasm eller smileys ;) Ge oss bara en bomb (och en colt....) så är vi nöjda!

Ang militärförband så kan jag bara konstatera att commando Deagle marscherade på igår oxå. Surt o stå o elda upp ett helt mag, så kommer det en pjamasklädd lite gubbe och skjuter en med pistol. Man kan bli knäckt för mindre....

Du menar en sådan här :1pajas ? :crash

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
mmm skrev:
Vadan detta....munhuggeri??
Eller uppvärmning inför kvällens slakt?? :D

Kl 22.00 e officiellt eller...?

Ikväll är det banne mig dags att slakta! :mad: Igår var man tämligen under isen... :gråta

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Jidetoft skrev:
Nisse, du vill alltid spela på de konstigaste klockslagen.... Vad gör du på kvällarna??

Det är väl inte så att du har ett LIV vid sidan av Sporthoj?!? :crash
hahahaha Jofan det kanske det är?? Måste bli ändrig på det!! IDAG slipper ni mig FAN inte!! :D

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...