t-rex skrev:Hmmmm, ok för att jag inte var där prick 2200, men NÅGON kunde det väl varit där? Eller??
*mummel*
Sikta på 22.45 istället...
t-rex skrev:Hmmmm, ok för att jag inte var där prick 2200, men NÅGON kunde det väl varit där? Eller??
*mummel*
Nisse Järnet skrev:ALLTID utan mig! ALLTID!![]()
Acrid skrev:Självklart t-rex! Klart att Acrid i form av en SAS "levererar" colt till terrorister, i egenskap av nickedocka åt Brittiska överhuset som ligger i "maskopi" med Staterna...Hur trodde du att det gick till i Afghanistan... ?![]()
t-rex skrev:Oj. Jag visste inte att det var sådana känsliga förhållanden bakom, jag var bara tacksam för colten. Jaja, du vet hur det är med oss terrorister, vi kan inte uppskatta de där stora världspolitiska spelet, vi gillar bara att spränga saker i bitar!
Acrid skrev:Här övervägde jag att quota mig själv..men med tanke på att det är gheyvarning på det så fick det vara. Det jag vill ha sagt är: Såg du inte den här:??
![]()
Vet du inte att alla militära specialförband gillar attoch att
samt
?
Nisse Järnet skrev:Nu då??![]()
Seizure Later skrev:Stavbot?![]()
t-rex skrev:Ähh, hade inte hjälpt. Terrorister är alldeles för okomplicerade för att begripa ironi, sarkasm eller smileysGe oss bara en bomb (och en colt....) så är vi nöjda!
Ang militärförband så kan jag bara konstatera att commando Deagle marscherade på igår oxå. Surt o stå o elda upp ett helt mag, så kommer det en pjamasklädd lite gubbe och skjuter en med pistol. Man kan bli knäckt för mindre....
Acrid skrev:Du menar en sådan här?
![]()
mmm skrev:
Kl 22.00 e officiellt eller...?
mmm skrev:Vadan detta....munhuggeri??
Eller uppvärmning inför kvällens slakt??![]()
Kl 22.00 e officiellt eller...?
hahahaha Jofan det kanske det är?? Måste bli ändrig på det!! IDAG slipper ni mig FAN inte!!Jidetoft skrev:Nisse, du vill alltid spela på de konstigaste klockslagen.... Vad gör du på kvällarna??
Det är väl inte så att du har ett LIV vid sidan av Sporthoj?!?![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |