Mac
Ny medlem
Vi har meckat lite med MrTL's inställningar nu...
Hans FPS vill bara inte gå över 60, vad kan vara fel? fps_max står på 100...
Så är min också Det är nån XP-grej elelr Vsync, men jag orkar inte stänga av vsync.Mac skrev:Vi har meckat lite med MrTL's inställningar nu...
Nisse Järnet skrev:Så är min också Det är nån XP-grej elelr Vsync, men jag orkar inte stänga av vsync.
IN NU VI ÄR 5 PERS
Mac skrev:Vi har meckat lite med MrTL's inställningar nu...
Evil M skrev:Vart hamnar screenshotsen man tar genom att trycka F5? Har letat i steam mapparna och cs mapparna men hittar nada.
Trango_B skrev:Trycker man inte F12 ?
Det var kul men kort ikväll, imorgon får det bli en stund till.
När började ni egentligen? Var ju 9 pers på servern lite efter 21
Evil M skrev:Jag tyckte det stod F5 i mina options iaf, kan ju ha sett fel? Men vart hamnar screenshotsen sen då när man väl har tryckt på rätt knapp?
Vid 21 var det folk på servern, jag blev kickad 3ggr från servern i går för jag var spectator ett tag, kan man inte vara spectator mer än några minuter utan att bli kickad från servern?
Evil M skrev:...
Vid 21 var det folk på servern, jag blev kickad 3ggr från servern i går för jag var spectator ett tag, kan man inte vara spectator mer än några minuter utan att bli kickad från servern?
Evil M skrev:Jag tyckte det stod F5 i mina options iaf, kan ju ha sett fel? Men vart hamnar screenshotsen sen då när man väl har tryckt på rätt knapp?
Evil M skrev:Vart hamnar screenshotsen man tar genom att trycka F5? Har letat i steam mapparna och cs mapparna men hittar nada.
Heda skrev:Jag trycker på F5 så får jag screenshots.
Jag hittade inte heller bilderna så jag använde sökfunktionen och söka efter bilder, "avancerat" å dagens datum (då man tryckte på knappen) sedan gjorde jag en genväg på skrivbordet.............
mmm skrev:ingen som vill lira lite tidigare ida? dvs nu?
thopa skrev:C:, valve, Steam, SteamApps, "din mail", Counter-Strike, cstrike <--
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|