CS Ikväll!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag muppar 800*600 för någon "spelare" sade att det var bra :confused:

Nisse Järnet skrev:
Maxat! 1280x1024, skärmen grejar inte mer tyvärr. (17" TFT) Ser du ens gubbarna bakom all text som kommer upp? :tungan

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
Yamaha R1
Jag måste köra med 800x600 annars laggar det alldeles för mycket ibland, speciellt i trappor och lutningar osv. Gubbarna bara hackar fram då. Sen är nog bilden lite missvisande vad gäller storleken osv.

Men mitt graffekort är nog inte så optimalt för spelande heller - geeforce3 ti200 :rodnar

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Nisse Järnet skrev:
Jag orkar inte köra med dålig grafik, blir ju så fult då :tungan Då är jag hellre dålig :D Dom där som e bra kör väl med 640*480?

Nja i 1.6 motsvarar det 800x600 tycker jag. Körde med 640x480 förut men nu ser det ju bara ut som gröt

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Det bugga ur när det blev banbyte, banan laddades inte upp och när jag försökte conecta till servern igen så flimra hela skärmen.

Va bra vi var precis innan banbytet när jag rusa mot kasta granat mot dig och tömde magasinet och du lika så mot mig och ingen dog hehe

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Vi ÄGDE :)

Spela mera eller paus ?

Evil M skrev:
Det bugga ur när det blev banbyte, banan laddades inte upp när jag försökte conecta till servern igen så flimra hela skärmen.

Va bra vi var precis innan banbytet när jag rusa mot kasta granat mot dig och tömde magasinet och du lika så mot mig och ingen dog hehe

agneman

Lowrider
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Peugeot 28"
Får jag bara lägga en snabb fråga om CS och Half-Life . Vill köra 1.5 av nostalgiska skäl, men vad hette Half-Lifeversionen man körde till 1.5 ? . Måste ha den, har en uppdatering så den ska bli HL 1.1.1.0 men jag kommer inte ihåg vad den gamla hette ... Nååågoooon snällaaa ?! .

liljekvist

www.mxwheel.se
Gick med
25 Jun 2003
Hoj
flera
agneman skrev:
Får jag bara lägga en snabb fråga om CS och Half-Life . Vill köra 1.5 av nostalgiska skäl, men vad hette Half-Lifeversionen man körde till 1.5 ? . Måste ha den, har en uppdatering så den ska bli HL 1.1.1.0 men jag kommer inte ihåg vad den gamla hette ... Nååågoooon snällaaa ?! .

ööö Skaffa ett liv.

Nä skojja bara vet i fan... :fyllisar

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S